Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mouse Carrying Case

Pagina: 1
Acties:

• josvschijndel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-03-2024
Hallo iedereen!

Ik heb zojuist een nieuwe muis gekocht. Dit is de Logitech Wireless G700 Gaming Mouse.
Ik ben er zeer tevreden over. Alleen wil ik hem eigenlijk mee gaan nemen naar de Universiteit waar ik dagelijks naartoe ga. Ook doe ik wel eens een LAN met wat vrienden.
Omdat de muis wat duurder is, en veel knopjes heeft overal, zou ik hem graag vervoeren in een soort van (hard?) doosje, zodat er niks mee kan gebeuren.
Heeft iemand een een goed idee of een plek waar deze te halen zijn? Het schijnt nogal vreemd te zijn om een doosje te hebben voor je muis.

Overige informatie:
De G700: http://nl.hardware.info/p...g-mouse#tab:specificaties
- Afmetingen: 7,9 cm x 12,5 cm x 4,8 cm.
Andere case (van Logitech, voor G7, niet meer te koop, ziet er wel goed uit): http://www.com-tra.de/img/p/07012_o.jpg

Alvast bedankt voor reacties!
Met vriendelijke groet,
Jos.

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:28
Tupperware?
Ideaal die doosjes:P Kun je je boterhammetjes er naast leggen :P. Ik ken weinig cases voor muizen. Over het algemeen kan een muis ook wel tegen een stootje hoor. Gewoon in je tas zou er niets mee gebeuren volgens mij. Het belangrijkste is denk ik dat je iets maakt of koopt om je draad op te rollen. Kabelbreuk is denk ik het makkelijkste op te lopen als je hem dagelijks meeneemt.

*Slaapt*
Ja je draad op een Wireless muis Natuurlijk Clifje Wake UP! xD

Ik zie nu pas om welke muis het gaat. Ik snap dat je hier een case voor wilt hebben. Ik heb hem zelf in mijn had gehad en had toen al iets van 'Kan die muis het aan als ik de mousebutton indruk?' Hij voelt naar mijn mening niet solide aan. Maar kapotte knopjes mits niet te veel beschadiging aan de muis vallen onder garantie. overigens denk ik dat je misschien eens moet kijken naar cases voor headsets. voor opklapbare kopttelefoontjes willen nog wel eens fancy Cases beschikbaar zijn :P

@ RaZ Ja ik had mijn post al geedit :P Tis al weer laat ook natuurlijk :P

[ Voor 45% gewijzigd door Clifdon op 04-03-2011 00:10 ]

Always look on the bright side of life.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Die muis kan best wel wat hebben. Ik mik mijn muis altijd gewoon de tas in (bij de netbook en netsnoer), en alles onbeschermd. Gebeurt niks mee, als je niet met je tas gaat lopen smijten.

@clifdon: Uh.. waar zit dat snoer bij een draadloze muis dan? Die logica ontgaat me een beetje :P

Ey!! Macarena \o/