Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik ben op zoek naar een android telefoon met een front face camera om zo nu en dan mee te kunnen skypen. Het probleem daarbij is dat er moeilijk op te zoeken is, want vaak staat het er niet eens bij of het er in zit. En zelfs als je fysiek gaat kijken, kun je meestal niet eens onderscheiden of het lensje boven het scherm nou een indicatorlampje is of toch een camera.

Tot nu toe heb ik deze gevonden:
- HTC Incredible S
- Samsung Galaxy S

Maar dit zijn ook meteen de duurste modellen. Weet iemand nog meer modellen?

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-03-2024

JvW

On my way home...

Volgens mij is er pas ondersteuning voor videobellen vanaf android 2.3, vandaar dat je niet zoveel modellen vindt. Ik vermoed dat dat in de loop van dit jaar wel gaat veranderen.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

JvW is er niet helemaal eerlijk over, videocalling telefoons had je al sinds android 1.6, kijk anders ook eens naar de iets goedkopere Desires of Motorola telefoons

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-05 20:53
De Samsung Nexus S heeft ook een front-camera. Die kun je (nog) niet in Skype gebruiken. Dat zal ook voor de andere telefoons gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-03-2024

JvW

On my way home...

Hazurr schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 22:03:
JvW is er niet helemaal eerlijk over, videocalling telefoons had je al sinds android 1.6, kijk anders ook eens naar de iets goedkopere Desires of Motorola telefoons
Ah... Mea Culpa. Het was niet mijn intentie je verkeerd te informeren. Al begrijp ik je niet helemaal; heeft de gewone Desire een front-cam? Ik dacht van niet. Dus dat heeft voor de TS weinig zin.

Als je de gewone cam van je telefoon kunt gebruiken voor skype dan zie ik mogelijkheden als je investeert in een spiegeltje. ;)

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Beeldbellen met Skype kan nog niet:

https://support.skype.com...Skype-for-Android-support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Binnenkort komt ook de Desire S met front camera. Die zal iets goedkoper zijn dan de Incredible S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat zal wel snel komen.

Werkt Skype op Android niet over de gare handsfreespeaker? Leuk dat het kan, maar in Windows Mobile is dat ook het enige wat kan tenzij je een headset gebruikt (ok, met een cam moet het wel anders zie je alleen een oor, maar ik vind het een gebrek in functionaliteit :p )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-05 20:53
Marzman schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 09:08:
[...]

Dat zal wel snel komen.

Werkt Skype op Android niet over de gare handsfreespeaker? Leuk dat het kan, maar in Windows Mobile is dat ook het enige wat kan tenzij je een headset gebruikt (ok, met een cam moet het wel anders zie je alleen een oor, maar ik vind het een gebrek in functionaliteit :p )
Nee werkt gewoon als een normaal telefoongesprek via de normale speaker aan de voorkant.
En vrij goed ook, heb laatst 10 minuten geskyped in een trein die 140 echte km/h reed.

[ Voor 7% gewijzigd door Arnout op 05-03-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik neem ook aan dat skype support snel komt. Op de iphone is het ook geen probleem...

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Pagina: 1