Sinds wanneer mag je niks meer van voor de jaarwisseling kopen? Mijn Humax iHDR-5050c, die ik tegelijk met de tv heb aangeschaft, is ook niet echt van 2011. Sterker nog, zelfs de 5200c is niet eens uit 2011, dus al zou ik het willen, kan het niet.
Ik ga daar eens rondkijken. Mijn C-200 heeft een vertraging van 200ms nodig (zo lijkt het in ieder geval), dus met een bereik van 400ms zou de Humax dat dus ook aankunnen.
In ieder geval, dit staat verder los dus van de
Samsung tv, dus ik ga me in het Humax iHDR-5050c topic hierover storten.
Buck Naked schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 18:30:
[...]
Het enige wat ik hier zie als amateur ISF calibrateur is onechte scherpte veroorzaakt door een raster op het beeld. De video processing tekent iets wat er eigenlijk niet is. Kunstmatige scherpte geeft alleen maar een star en vertekent beeld wat niet lekker wegkijkt.
Daarnaast is beeldscherpte iets wat je zelfs niet eens altijd zo hoog wilt hebben. 1 van de eerste dingen die ik keek was Roland Garros in HD en dat was zelfs eng scherp, tegen het vermoeiende aan.
Maar daarnaast, zou Alexander01 nou echt denken dat
Samsung dit soort informatie niet zelf onderzoekt?
Om een tegenwoord te geven Sony's, overal waar ik ze zag was het scherm veel te rood, terwijl de
Samsung een veel natuurlijker beeld en kleuren heeft.
DaFreakR schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:36:
Ik krijg met geen mogelijkheid draadloze connectie met mijn wifi op mijn D7000.
Heb werkelijk van alles geprobeerd:
- WPA beveiliging uitgezet, geprobeerd in te loggen op een niet beveiligd netwerk
- Firmware upgrade router
- MAC adress in router gezet
- Router terug naar fabrieksinstellingen
- Andere router aangesloten
Hij wil het ip adres niet eens inladen.
Wanneer ik mijn D7000 aan een kabel hang krijg ik wel verbinding.
Iemand nog enig idee wat te proberen om draadloze verbinding te krijgen?
Mijn D6750 ging direct, zonder problemen op mijn wpa-beveiligd wifi-netwerk. Andere draadloze apparaten werken wel op je draadloos? En je D7000 ziet het netwerk wel?
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier