apliction virtualisation

Pagina: 1
Acties:

• BOSMEISTER
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-02-2022
weet iemand ook een programma om apple programmas virtueel te maken ?
daarmee bedoel ik apple naar apple .
niet een windows apliction virtualisation programma die ik dan op een apple wil proberen.

bijvoorbaat dank.

M.v.g

BOSMEISTER

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01 16:38

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Wat heb je zelf al gevonden? En doel je op een Mac variant van iets als SoftGRID? Voor zover ik weet is dat er namelijk niet.

Launching containers into space

• BOSMEISTER
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-02-2022
ik kan zelf niets vinden dat specifiek voor apple is maar er omheen lult.
ik zoek nammelijk een apple software virtualisator.
gewoon apple op apple .
zodat ik het via een een server kan sharen

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De Server versies van Parallels kunnen dit. OS X Server is ook het enige Apple OS dat je mag virtualiseren.

offtopic:
En het is "application", niet "apliction".

[ Voor 23% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 03-03-2011 22:45 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07
Ik heb geen idee wat je bedoelt met een "software virtualisator" :D Wil je software virtualiseren? :)

Maar als ik Herko's interpretatie lees bedoel je gewoon software voor het runnen van virtual machines, op je Mac. En zoals Herko zegt, er zijn meerdere tools, zoals Parallels en VMWare, waar dit mee kan.

Je terminologie klopt in elk geval van geen kanten :) Ik heb nog steeds geen idee wat je wilt met "zodat ik het via een een server kan sharen". Eerst dacht ik nog dat je wilde vragen naar de software jailing functies die in Lion gaan komen.

Kan je misschien eens in wat langere volzinnen en een langer verhaal uitleggen wat je precies wilt doen? Niet weer "virtualiseren", maar zeg gewoon wat je uiteindelijke doel is. Dan kunnen we je daar heen helpen :)

Liege, liege, liegebeest!