Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCscreamGT
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01-2024
Hoi

We moeten voor duits een reclamefilpje maken. Nu wil ik de film bewerken met Windows Live Movie Maker. Maar de film is een .mov bestand... WLMM zou hier geloof ik geen problemen me moeten hebben, maar als ik 'm importeer geef zegt ie dat de indeling niet kan worden gelezen... Nou heb ik al iets over codecs gelezen, maar daar snap ik niet zo veel van... Ik loop een beetje vast... Ik heb al een converter gebrobeerd, die t geval omzet naar avi. maar ook dat weigert ie.....\
Het bestand (de film) heet MVI_(...) Ik weet niet waar dat MVI voor staat :9

Ik heb versie 2011 Build 15.4.3508.1109 (?) \

Ik moet t morgen afhebben :X maar ik geloof dat t hier best wel snel gaat ;)

Thx anyway ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 11:58

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Je zou je topic titel in het vervolg iets duidelijker kunnen maken door het probleem erin te verwerken. Als je bij google movie maker en mov intyped zie je vanzelf dat mov niet word ondersteunt door movie maker en dat je hem moet converteren.

Dan krijg je een waslijst van gratis converters om er bijvoorbeeld een mpeg van te maken. Een daarvan ga je installeren en daar probeer je je mov mee om te zetten in een mpeg. Mocht het niet lukken kom je weer terug in dit topic en mocht het wel lukken kom je ook terug om te zeggen wat je gedaan hebt.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCscreamGT
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01-2024
Jaa! :) Het is gelukt! Bedankt voor de snelle reactie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Titelchange, dit was wel een heel vage titel natuurlijk

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme