Beste,
Vandaag mijn nieuwe systeem binnen gehad. (Zie productkoppelingen)
Wat ik allemaal gedaan heb is in volgorde dit:
De voeding eerst ingebouwd
Geheugen, processor en processorkoeler bevestigd op het moederbord.
Processorkoeler-kabels aangesloten.
Harde schijven en optische drives geinstalleerd.
SATA kabels bevestigd.
2 kabels van de voeding aangesloten op het moederbord, en de harde schijven + optische drive met stroom voorzien.
De frontaansluitingen (aan/uit knop, powerLED etc.) bevestigd op het moederbord.
Vervolgens de voedingschakelaar (I/O) op I gezet, en de voedingkabel bevestigd en in het stopcontact gedaan.
Hierna op de power knop gedrukt, maar er gebeurd helemaal niks.
Geen fans gaan aan, helemaal niks.
Er zit trouwens geen LED lampje op het moederbord, dus daar kan ik helaas niks aan aflezen.
Zijn er dingen die ik vergeten ben, of zijn er dingen die ik fout gedaan zou kunnen hebben?
Of misschien hebben jullie tips om even naar een bepaalde knop/schakelaar/kabels te kijken?
Ik heb in ieder geval even geen ideeën meer.
Ik hoor graag van jullie, en hoop vandaag te PC nog draaiende te kunnen krijgen.
Greetz, JPtjee
Vandaag mijn nieuwe systeem binnen gehad. (Zie productkoppelingen)
Wat ik allemaal gedaan heb is in volgorde dit:
De voeding eerst ingebouwd
Geheugen, processor en processorkoeler bevestigd op het moederbord.
Processorkoeler-kabels aangesloten.
Harde schijven en optische drives geinstalleerd.
SATA kabels bevestigd.
2 kabels van de voeding aangesloten op het moederbord, en de harde schijven + optische drive met stroom voorzien.
De frontaansluitingen (aan/uit knop, powerLED etc.) bevestigd op het moederbord.
Vervolgens de voedingschakelaar (I/O) op I gezet, en de voedingkabel bevestigd en in het stopcontact gedaan.
Hierna op de power knop gedrukt, maar er gebeurd helemaal niks.
Geen fans gaan aan, helemaal niks.
Er zit trouwens geen LED lampje op het moederbord, dus daar kan ik helaas niks aan aflezen.
Zijn er dingen die ik vergeten ben, of zijn er dingen die ik fout gedaan zou kunnen hebben?
Of misschien hebben jullie tips om even naar een bepaalde knop/schakelaar/kabels te kijken?
Ik heb in ieder geval even geen ideeën meer.
Ik hoor graag van jullie, en hoop vandaag te PC nog draaiende te kunnen krijgen.
Greetz, JPtjee