Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Beste,

Vandaag mijn nieuwe systeem binnen gehad. (Zie productkoppelingen)
Wat ik allemaal gedaan heb is in volgorde dit:
De voeding eerst ingebouwd
Geheugen, processor en processorkoeler bevestigd op het moederbord.
Processorkoeler-kabels aangesloten.
Harde schijven en optische drives geinstalleerd.
SATA kabels bevestigd.
2 kabels van de voeding aangesloten op het moederbord, en de harde schijven + optische drive met stroom voorzien.
De frontaansluitingen (aan/uit knop, powerLED etc.) bevestigd op het moederbord.

Vervolgens de voedingschakelaar (I/O) op I gezet, en de voedingkabel bevestigd en in het stopcontact gedaan.
Hierna op de power knop gedrukt, maar er gebeurd helemaal niks.
Geen fans gaan aan, helemaal niks.
Er zit trouwens geen LED lampje op het moederbord, dus daar kan ik helaas niks aan aflezen.

Zijn er dingen die ik vergeten ben, of zijn er dingen die ik fout gedaan zou kunnen hebben?
Of misschien hebben jullie tips om even naar een bepaalde knop/schakelaar/kabels te kijken?
Ik heb in ieder geval even geen ideeën meer.

Ik hoor graag van jullie, en hoop vandaag te PC nog draaiende te kunnen krijgen.

Greetz, JPtjee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:20
heb je een multimetertje? Dan zou je even kunnen checken of je aan / uit knop het wel doet. Weet je zeker dat die correct aangeloten is?

Om maar even bij het begin te beginnen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arifje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 12:49
Weet je zeker dat je de aan/uit knop op het goede punt heb bevestigd op de moederbord ?
24pins kabel bevestigd ? 4pins kabel (geel/zwart) bevestigd op moederbord check deze dingen allemaal voor zekerheid en druk alles goed aan.

Lowe is eerder zie ik :p hehe

[ Voor 6% gewijzigd door Arifje op 03-03-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Laatst online: 16-07 22:46
Is de grote voedingskabel met alle pinnen op het moederbord aangesloten? En ook de extra 4-pins bij de fanaansluiting?

// Arifje was sneller :p

[ Voor 10% gewijzigd door ShitHappens op 03-03-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty_6000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
Misschien een hele stomme opmerking, maar heb je de schakelaar op de voeding omgezet ? :P O-)

Die knop dus
Afbeeldingslocatie: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/download/Number/55362/filename/an_aus.jpg

:F moet beter leren lezen |:(

[ Voor 52% gewijzigd door Smarty_6000 op 03-03-2011 17:14 ]

-=Mijn PC Specs=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-07 08:17

BrammT

The one and only!

Heb je wel spacers tussen het moederbord en de kast geplaatst?
Zou kunnen zijn dat 'ie direct kortsluit en daarom niet aanwil.. ;)

Lees anders de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter even door..

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arifje
  • Laatst online: 08-07 12:49
OFFT: Hulp zat dus..

ONT: Uhh als het goed is krijg je ook een handleiding bij je asrock moederbord daarin kan je zien hoe je de aan en uit moet aansluiten. (als je dit nog niet gedaan had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 15:57
Ik zou eerst kijken naar de voeding. Heb je een 2 voeding liggen? Zoja, bouw die in en kijk of hij start. Heb je geen 2e voeding liggen, dan kan je de voeding testen door deze op te starten zonder moederbord. Hoe dat moet kan je hier vinden:

http://www.pc-helpforum.be/f210/voeding-faq-18415/
Smarty_6000 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:46:
Misschien een hele stomme opmerking, maar heb je de schakelaar op de voeding omgezet ? :P O-)

Die knop dus
[afbeelding]
Idd, stomme opmerking:
JPtjee007 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:39:
Beste,

Vervolgens de voedingschakelaar (I/O) op I gezet, en de voedingkabel bevestigd en in het stopcontact gedaan.
;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Sommige nieuwe voedingen vinden het niet leuk als je de eerst aan zet en dan de stekker er in. Gezien ze sterk ontladen zijn komt er dan direct een beste klap op.

Als je je Stekker er in doet, en dan je voeding op aan zet, gaat er dan een LED branden op je moederbord? +5vsb zou namelijk door je voeding geleverd moeten worden als de stroom goed aangesloten is, zelfs voor dat je PC aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-07 15:35
johnkeates schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:12:
Sommige nieuwe voedingen vinden het niet leuk als je de eerst aan zet en dan de stekker er in. Gezien ze sterk ontladen zijn komt er dan direct een beste klap op.

Als je je Stekker er in doet, en dan je voeding op aan zet, gaat er dan een LED branden op je moederbord? +5vsb zou namelijk door je voeding geleverd moeten worden als de stroom goed aangesloten is, zelfs voor dat je PC aan staat.
Als je nou even zijn post leest weet je dat er geen LED op het moederbord zit. Je bent de 2de al die niet eens de startpost goed leest. Verder vind ik je verhaal een beetje vaag. Ik ken genoeg mensen die een stekkerdoos met aan/uit knop gebruiken om de PC in/uit te schakelen. Volgens jou zou dus hun PC ook niet meer moeten werken, omdat ze direct stroom op hun voeding zetten zonder het knopje op de voeding te gebruiken?

Maar goed ik zou eerst kijken of je de aan/uit knop wel goed heb aangesloten op het moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Hm bedankt voor jullie reacties.
Ik heb nog even naar alle aansluitingen gekeken, een paar goed aangedrukt, en ineens PING :*)
Bedankt iedereen voor de snelle en goede reacties!
Zo stom dit dat ik gewoon een kabel ben vergeten goed aan te drukken! 8)7
Dacht dat ik het al gedaan had, maar niet goed genoeg dus!
Ook viel mij op, ik heb waar ik de PC in elkaar gezet heb een stopcontact die de stekker heel slap vast houd. Ik had hem er nog extra in geduwd aan het begin omdat ik bij mezelf dacht "Het zal me toch niet gebeuren he!"
Dus toch.. 8)7

I'm stupid :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292340

Ach, goed leermomentje, dit vergeet je waarschijnlijk nooit meer! ;)
In ieder geval goed dat het nu opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
JPtjee007 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:59:
Hm bedankt voor jullie reacties.
Ik heb nog even naar alle aansluitingen gekeken, een paar goed aangedrukt, en ineens PING :*)
Bedankt iedereen voor de snelle en goede reacties!
Zo stom dit dat ik gewoon een kabel ben vergeten goed aan te drukken! 8)7
Dacht dat ik het al gedaan had, maar niet goed genoeg dus!
Ook viel mij op, ik heb waar ik de PC in elkaar gezet heb een stopcontact die de stekker heel slap vast houd. Ik had hem er nog extra in geduwd aan het begin omdat ik bij mezelf dacht "Het zal me toch niet gebeuren he!"
Dus toch.. 8)7

I'm stupid :Y
Denk maar zo, beter beetje te voorzichtig te werk gaan dan gasten die stekkers er bijna met de hamer in rammen. En dit soort foutjes kan iedereen gebeuren en je het uiteindelijk toch ook zelf opgelost hebt met behulp dan van wat tips van mede-tweakers.

Alleen even niet helemaal on-topic namelijk ook door een aantal moderators is er al op gewezen dat in de startpost geen links gezet mogen worden met systeemspecs en deze in de startpost volledig geschreven moeten staan. Punt is dat dan mede-tweakers elke keer links kunnen gaan aanklikken en het dan niet overzichtelijker erop word met al die aparte schermpjes die je dan kan gaan openen en weer sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Roel1966 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:39:
[...]

Denk maar zo, beter beetje te voorzichtig te werk gaan dan gasten die stekkers er bijna met de hamer in rammen. En dit soort foutjes kan iedereen gebeuren en je het uiteindelijk toch ook zelf opgelost hebt met behulp dan van wat tips van mede-tweakers.

Alleen even niet helemaal on-topic namelijk ook door een aantal moderators is er al op gewezen dat in de startpost geen links gezet mogen worden met systeemspecs en deze in de startpost volledig geschreven moeten staan. Punt is dat dan mede-tweakers elke keer links kunnen gaan aanklikken en het dan niet overzichtelijker erop word met al die aparte schermpjes die je dan kan gaan openen en weer sluiten.
Je kan toch al aan de foto's zien om welke producten het gaat?
Trouwens, ik heb nu weer een probleem.
Als ik mijn computer opstart, krijg ik de BIOS, en het Windows 7 logo te zien.
Daarna blijft hij op zwart scherm staan, en boot hij niet verder.
Wat kan dit zijn?

Als ik Windows 7 opnieuw installeer, kan dat gewoon (en boot hij ook in setup) maar als ik dan de drivers installeer die ik bij het moederbord kreeg, dan kan ik hem niet meer opnieuw opstarten?
Ik kreeg wel bij mijn eerste Windows 7 installatie een melding dat mijn HDD beschadigd zou zijn, ik z.s.m. een backup moest maken, en de HDD RMA sturen.
Nou had ik niet bepaald het vertrouwen hierin, gezien het scherm niet meer terug kwam.
Ik heb hierna bij de volgende Windows 7 installatie meteen HDTune Full Errorscan gedraaid, maar deze heeft na iets meer dan 4 uur geen bad sectors gevonden.
Nu ben ik met een ander programma aan het scannen.
Zou dit hier iets mee te maken kunnen hebben?
Op dit moment download ik Ubuntu om dit maar eens te testen.
Als dit niet lukt, zal ik proberen Windows 7 op een andere HDD te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Gister de full test gedraaid en kwam ook op geen bad sectors uit.
Gisteravond maar meteen Ubuntu geïnstalleerd, en vanmiddag even kijken hoe dat afloopt.
Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Kijk ook eens naar de instellingen van je geheugen. (Voltage, timings) . Dat kan ook voor heel onvoorspelbaar gedrag zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 09:27
Windows 7 installeert vaak uit zichzelf drivers. Probeer eens of hij ze zo wel kan vinden en het dan wel werkt. Als je ethernet niet werkt, installeer dan eerst alleen de ethernet-driver.

Het kan natuurlijk gewoon een driver-bug zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door yeehaw op 05-03-2011 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerberos84
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-07 13:41
yeehaw schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 10:24:
Windows 7 installeert vaak uit zichzelf drivers. Probeer eens of hij ze zo wel kan vinden en het dan wel werkt. Als je ethernet niet werkt, installeer dan eerst alleen de ethernet-driver.

Agree, al lijkt mij nog beter het CD'tje weg te gooien, alle recente drivers van de site te halen, en die rechtstreeks te installen. Met Ubuntu erop kan je ze nu reeds downen, op USB-stick, en na dat W7 geïnstalled is gewoon USB'tje erin en setup setup setup, of gewoon in aparaatbeheer zoeken naar de stuurprogs, en laten verwijzen naar je USB met extracted files.

No Gillette, No Minette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

JPtjee007 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 18:57:
[...]

Je kan toch al aan de foto's zien om welke producten het gaat?
Euhm welke foto's? :?

Maar het zou ook heel goed een geheugenprobleem kunnen zijn, zoals L0we hierboven al aangaf.

Zelf ook eens gehad, dacht dat het aan de hdd lag, bleek het toch het geheugen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
L0we schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 10:16:
Kijk ook eens naar de instellingen van je geheugen. (Voltage, timings) . Dat kan ook voor heel onvoorspelbaar gedrag zorgen.
Oké, maar wat zijn goede settings voor mijn geheugen? (Zie producten bovenaan de pagina)
Ik ben daar niet helemaal in thuis, laat ik het zo zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
yeehaw schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 10:24:

Ja dat zat ik zelf ook aan te denken, maar goed dat je er mee komt!
Ik zal zometeen Windows 7 weer opnieuw installeren, en dan alleen de netwerkdriver installeren.
De rest laat ik Windows doen, die een over een rijkgevulde database van drivers beschikt.
Ik moet ook bekennen dat wanner ik vorige keer de blanke installatie installeerde, en toen daarna Windows opnieuw opstartte, ging alles goed.
Alleen het leek me zo onwaarschijnlijk dat hij na updates het ineens niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Kerberos84 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 12:08:
[...]

Agree, al lijkt mij nog beter het CD'tje weg te gooien, alle recente drivers van de site te halen, en die rechtstreeks te installen. Met Ubuntu erop kan je ze nu reeds downen, op USB-stick, en na dat W7 geïnstalled is gewoon USB'tje erin en setup setup setup, of gewoon in aparaatbeheer zoeken naar de stuurprogs, en laten verwijzen naar je USB met extracted files.
Ik heb een redelijk nieuw moederbord (ASRock 890GM Pro3).
Daardoor zijn de drivers die ik nu op CD heb staan, exact hetzelfde als op de site.
Wat ik ook in mijn vorige post liet weten, is dat ik alleen de netwerkdriver ga installeren, en de rest Windows laat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
crizyz schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 13:20:
[...]

Euhm welke foto's? :?

Maar het zou ook heel goed een geheugenprobleem kunnen zijn, zoals L0we hierboven al aangaf.

Zelf ook eens gehad, dacht dat het aan de hdd lag, bleek het toch het geheugen te zijn.
De foto's helemaal boven aan de pagina ;)
Wat voor problemen moet ik aan denken?
Alleen vind ik het wel gek dat als ik Ubuntu installeer, er dan niks aan de hand is en ik gewoon Ubuntu gewoon normaal kan rebooten.
Ook heb ik MemTest gedraaid, en deze heeft geen enkele fout kunnen ontdekken.
Ik sluit dit probleem in ieder geval niet uit.

[ Voor 3% gewijzigd door JPtjeeNL op 05-03-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Jemig, gebruik toch in hemelsnaam de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knop als je iets toe te voegen hebt. Ik vind dubbelposten al erg, jij doet er 4 achter elkaar :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Anoniem: 303530 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:37:
Jemig, gebruik toch in hemelsnaam de [afbeelding] knop als je iets toe te voegen hebt. Ik vind dubbelposten al erg, jij doet er 4 achter elkaar :N
Het leek mij dat dan alles beter gescheiden word, maar wanneer je dit prettig vind, zal ik dit volgende keer doen.
Sorry!

EDIT: Het is echt na dit scherm dat hij op zwart blijft staan:
Afbeeldingslocatie: http://blogs.dirteam.com/blogs/sanderberkouwer/WindowsServer2008R2x64Edition20090112150754_thumb_4BEAD13C.png

[ Voor 18% gewijzigd door JPtjeeNL op 05-03-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
JPtjee007 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:55:
Het leek mij dat dan alles beter gescheiden word, maar wanneer je dit prettig vind, zal ik dit volgende keer doen.
Sorry!
Misschien beter als je eens de moeite neemt de regels van Tweakers door te lezen en hoe je een post moet opstellen en aan welke eisen deze moet voldoen, dat neemt dan een hoop "ergernissen" weg en maakt alles wat overzichtelijker.

CSL beleid

[ Voor 3% gewijzigd door Roel1966 op 05-03-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
JPtjee007 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:19:
[...]

Oké, maar wat zijn goede settings voor mijn geheugen? (Zie producten bovenaan de pagina)
Ik ben daar niet helemaal in thuis, laat ik het zo zeggen. ;)
Je kan daar gewoon doorklikken naar de specificaties hoor :).

Voltage:1.5V, Latency moet 9 zijn. Verder zou ik even de manual van je moederbord doorlezen, daar staat vast ook wel iets over het installeren + instellen van het geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Roel1966 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 17:15:
[...]

Misschien beter als je eens de moeite neemt de regels van Tweakers door te lezen en hoe je een post moet opstellen en aan welke eisen deze moet voldoen, dat neemt dan een hoop "ergernissen" weg en maakt alles wat overzichtelijker.

CSL beleid
Bedankt, ik heb de regels even doorgelezen.
L0we schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 18:51:
[...]

Je kan daar gewoon doorklikken naar de specificaties hoor :).

Voltage:1.5V, Latency moet 9 zijn. Verder zou ik even de manual van je moederbord doorlezen, daar staat vast ook wel iets over het installeren + instellen van het geheugen.
Ach, natuurlijk! |:(
Ik zal hier morgenavond na het werk naar kijken.
Staat volgens mij in de BIOS als ik mij niet vergis.

Boekje heb ik achteraf nog doorgelezen, maar toch bedankt voor de tip!
Ook morgenavond even opnieuw Windows 7 proberen te installeren. #fingerscrossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Gister Windows 7 opnieuw geïnstalleerd (totaal dus voor de 3e keer) en tot nu toe loopt alles op rolletjes.
Heb gewoon alleen de LAN driver geïnstalleerd vanaf de CD en voor de rest heb ik het Windows laten doen.
Ik zal jullie op de hoogte houden over een week o.i.d. met de stand van zaken op dat moment.
Net zat ik even te bladeren in me tweede harde schijf, en wat ik eerder verteld had over die foutmelding van me harde schijf, was dit:

Instructions For Fixing Hard Disk Errors:

We strongly recommend that you backup your computer to avoid potential data loss.

After you have backed up your computer, you should contact your computer manufacturer or other hardware technical support to determine if the disk with errors needs to be repaired or replaced.

We recommend that you store these printed instructions together with the media used to back up your data (for example, the CDs or USB flash drive used to store your backup), so that everything you need to fix your computer is in one place.

The following information is provided to help the hardware technical support person diagnose the hard disk with errors.

Beetje apart uiteraard, gezien de schijf net nieuw is en na controle met HD Tune, Ubuntu en nog een aantal programma's geen fouten bevat.

Ik heb nog wel één vraagje.
In de BIOS is het mogelijk om bepaalde ongebruikte dingen uit te zetten. (Zoals 2 ongebruikte geheugenpoorten, ongebruikte PCI(e) sloten etc.)
Wat voor voordeel heeft het als ik die uitzet?
Lijkt me toch weinig?

[ Voor 8% gewijzigd door JPtjeeNL op 07-03-2011 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Vandaag erachter gekomen dat inderdaad de drivers van de videokaart (ATI Radeon HD 4290) de boosdoener was. Ik wilde eens even de PC checken, dus maar een game geïnstalleerd als Flight Simulator X.
Kreeg de melding dat de videokaart niet geschikt was, of dat de driver niet geïnstalleerd was.
Vervolgens naar de site van AMD gegaan en de PCI-e versie van de driver gedownload.
Ik kon kiezen uit AGP of PCI-e dus leek mij PCI-e te zijn.
De "Catalyst Software Suite with APP removed (64 bit) English Only" gedownload, en vervolgens kreeg ik weer het probleem bij het opstarten. Is toch gek want je zou toch zeggen dat je het Windows boot scherm dan niet zou zien.
Daarna in veilige modus opgestart, en de driver verwijderd.
Alleen nu heb ik dus geen beeldscherm driver, en gebruik ik de standaard driver van Windows 7.

Ligt het nou aan mij, of zijn er hiervoor geen goede drivers te vinden?

Ook is er nog één vraag bij mij onbeantwoord.
In de BIOS is het mogelijk om bepaalde ongebruikte dingen uit te zetten. (Zoals 2 ongebruikte geheugenpoorten, ongebruikte PCI(e) sloten etc.)
Wat voor voordeel heeft het als ik die uitzet?
Lijkt me toch weinig?

Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen, want het beeld is niet bepaald optimaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292340

Zover ik weet (ben het nog nooit tegengekomen), kan je geen PCI, PCI-X, PCI-E of geheugensloten uitzetten. Lijkt mij ook totaal geen nut te hebben, want het doet niets en dus gebruikt het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapsander
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-07 18:21
Wat je wel uit kan zetten zijn bijvoorbeeld ongebruikte sata/pata controllers. Heeft wel nut omdat je pc sneller door de post loopt en dus sneller opstart.
Overigens is het wel vreemd dat de videokaart drivers problemen geven. Probeer eens een oudere versie te installeren. Overigens is je videochip van het IGP (onboard) type.

edit:
Als je naar drivers zoekt op de AMD website moet je:
stap 1: Integrated motherboard graphics
stap 2: Radeon Integrated HD series
stap 3: Radeon 4200 HD series
stap 4: Jouw OS

Ik weet niet of de drivers voor de IGP anders is als voor een PCI-E kaart, indien dit wel zo is zou het een oplossing kunnen zijn. Ook zou ik eerst wat oudere drivers gebruiken (of in ieder geval andere dan die op de cd van het moederbord staan)

[ Voor 40% gewijzigd door jaapsander op 10-03-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Bedankt voor jullie reacties!
Dit is duidelijk!
Ik bedoelde dus wat Jaapsander zegt, de ongebruikte SATA/PATA controllers uitzetten.
Dank hiervoor, dit zal ik gaan doen.

Helaas werkt de tip van Jaapsander niet.
Als ik de drivers installeer (zonder OpenCL) dan krijg ik weer bij het booten van Windows dat ik niet verder kom dan het Windows bootscherm.
Wat gaat er hier fout?

[ Voor 34% gewijzigd door JPtjeeNL op 10-03-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapsander
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-07 18:21
En al wel oudere drivers geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL