Problemen 3G verbinding HI

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdburgler
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 10:02
Ik weet niet of dit de goeie plek is, dit is dan ook mijn eerste post in het forum.
Sinds nu ongeveer 2 maanden valt vrij constant mijn 3G verbinding weg als mijn HTC Legend naar zwart scherm gaat. Meestal moet ik dit oplossen door in mijn draadloos en netwerk instellingen de verbinding opnieuw aan en uit te zetten.

Zijn er meer mensen met dit probleem of is er iets mis met mijn telefoon oid?

Vriendelijke Groet,

DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:55

henri8096

BIM is not a software!

Turdburgler schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:56:
Ik weet niet of dit de goeie plek is, dit is dan ook mijn eerste post in het forum.
Sinds nu ongeveer 2 maanden valt vrij constant mijn 3G verbinding weg als mijn HTC Legend naar zwart scherm gaat. Meestal moet ik dit oplossen door in mijn draadloos en netwerk instellingen de verbinding opnieuw aan en uit te zetten.

Zijn er meer mensen met dit probleem of is er iets mis met mijn telefoon oid?

Vriendelijke Groet,

DW
In het desire-topic zijn er ook een aantal meldingen over het wegvallen van de 3G verbinding, ik heb er ook last van. is dus niet alleen op de desire . . . . . meer telefoons die er last van hebben?
Wie weet kunnen we collectief een probleem blootleggen . . . . . .

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdburgler
Ik weet van een aantal vrienden van mij ook dat ze last hebben op hun Legend.
Het belangrijkste is of het probleem in HTC toestellen zitten of bij mijn provider.
Misschien is het de moeite waard om te kijken of we met behulp van tweakers.net een collectief topic aan kunnen maken. Waaruit misschien wel de oplossing volgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Begin eens met het vermelden wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen. Dat wordt hier op GoT namelijk van je verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdburgler
Ik heb meermaals mijn telefoon terug gezet naar de fabrieksinstellingen en het probleem bleef verder gaan. Verder heb ik in alle eerlijkheid geen flauw benul wat ik nog meer zou kunnen doen. Heb wel ergens eens iets gelezen over het wijzigen van de naam van het toeganspunt in gewoon "internet". Maar zoals ik al aangaf, echt een tweaker ben ik niet, en ben niet echt bijster briljant met het traceren van een oplossing op dit gebied.