hello my dear tweakaz,,
ik heb laatst dus een Abit vt6x4 gekocht en ik dus helemaal
. Ok toen ff uitproberen, Driver full detail en 800x600, echt
. Maar toen kwamen de problemen. Ik had nog in mijn ouwe comp een awe64 zitten, die ik dus in de nieuwe gezet heb. Okeee, nice. Maar het werkt zeer slecht. Vooral in WinAMP slaat ie over als de pest (op DirectSound) maar op de Wave Out werkt ie zonder storing. Volgens mij ligt het aan de SB maar aangezien ik dus net een nieuwe pc heb, twijfel ik. Dit is dus mijn pc'tje:
abit vt6x4
celly 466@525
128 mb pc133 geheugen (nieuw voor fl.265,- op de kop weten te tikken
)
monster 3d II 12 mb (voodoo 2)
ibm 13,5 gb (7200 rpm
)
sb awe64
netwerkkaartje en intern modem
scsi kaartje
hehe dat was het
leuk, hmmm en dan nu de vraag:
waarom kraakt die SB nou. Als ik de cpu trouwens standaard zet, kraakt ie ook. Dus het is geen probleem met het mobo. Is het misschien iets wat in de bios verkeerd staat. Ik heb trouwens "PnP OS" uit moeten zetten, anders werkte ie uberhaupt niet. Er zit ook nog een onboard soundchip op, maar die heb ik uitgeschakeld.
Nou, als iemand een tip heeft zeg het maar hoor want dit is niks.
ik heb laatst dus een Abit vt6x4 gekocht en ik dus helemaal
abit vt6x4
celly 466@525
128 mb pc133 geheugen (nieuw voor fl.265,- op de kop weten te tikken
monster 3d II 12 mb (voodoo 2)
ibm 13,5 gb (7200 rpm
sb awe64
netwerkkaartje en intern modem
scsi kaartje
hehe dat was het
leuk, hmmm en dan nu de vraag:
waarom kraakt die SB nou. Als ik de cpu trouwens standaard zet, kraakt ie ook. Dus het is geen probleem met het mobo. Is het misschien iets wat in de bios verkeerd staat. Ik heb trouwens "PnP OS" uit moeten zetten, anders werkte ie uberhaupt niet. Er zit ook nog een onboard soundchip op, maar die heb ik uitgeschakeld.
Nou, als iemand een tip heeft zeg het maar hoor want dit is niks.