Video's embedden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:21
Beste mede-tweakers,

Ik weet niet of ik hier goed zit met m'n vraag, maar ik weet hem nergens anders te plaatsen.

Voor een project moet ik video's ergens anders uploaden, zodat ze vervolgens weer embed kunnen worden op een website. Nu is er echter een probleem. De video's zijn vrij lang. Youtube heeft geen director account perks meer, google video is gestopt, Veoh laat maar 5 minuten zien zonder het installeren van speciale software, Vimeo kan maar 500MB per week hebben, zo heeft iedere videohosting wel iets.

Waar kan ik video's uploaden van maximaal een uur en kan ik filmpjes bij embedden.

Ik hoop dat jullie mij hiermee verder kunnen helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

deel ze op in filmpjes van 15 minuten (of 10 minuten als 15 niet gaat op je youtube account) en post ze in een aantal delen 8)7
Of neem een betaalde account op vimeo. Dat kost maar een paar euro per maand dacht ik en je kunt dan tot 5 GB per week of dag uploaden.

[ Voor 34% gewijzigd door Kain_niaK op 03-03-2011 10:44 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:28

Bosmonster

*zucht*

Betaalde dienst gebruiken ipv gratis.

StreamOne of BitsOnTheRun bijvoorbeeld.

En anders leven met de beperkingen van een gratis dienst.

[ Voor 76% gewijzigd door Bosmonster op 03-03-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Of ze zelf hosten ;)

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Embedden? Ohja dat is wat we vroeger in 2010 deden. Archaïsche quatsch. Gewoon een WebM of Theora ergens neerpleuren. Wellicht bij je eigen ISP. De kwaliteit en daarmee grootte kun je zelf bepalen. "Embedden" is dan niet meer dan een <video /> element met het juiste linkje, en presto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:57

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Fuzzillogic schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:50:
Embedden? Ohja dat is wat we vroeger in 2010 deden. Archaïsche quatsch. Gewoon een WebM of Theora ergens neerpleuren. Wellicht bij je eigen ISP. De kwaliteit en daarmee grootte kun je zelf bepalen. "Embedden" is dan niet meer dan een <video /> element met het juiste linkje, en presto.
En je wilde oudere browsers gaan ondersteunen... hoe?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
MueR schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:53:
[...]

En je wilde oudere browsers gaan ondersteunen... hoe?
Nou eigenlijk niet. Maar als het moet: voor Theora is er een Java-applet waarmee het kan (cortado).

Overigens, zelfs Adobe gaat WebM ondersteunen in flash, dus binnenkort is ook flash als fall-back een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Java applets en binnenkort. Leuk. Heb je dus niets aan in de echte wereld, waar het gros met een IE7 of IE8 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
MueR schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 01:06:
Java applets en binnenkort. Leuk. Heb je dus niets aan in de echte wereld, waar het gros met een IE7 of IE8 zit.
Ik heb nergens gelezen wat de target audience is. En wat het project behelst. Misschien bestaat de echte wereld in dit geval wel uit Opera 11.50 bètatesters.

Overigens zou het je verbazen hoeveel mensen Java hebben geïnstalleerd. Bij nieuwe machines is het gewoon pre-installed. Niks aan het handje. Je weet dat Wikipedia, toch niet de minste, voor video's ook gewoon de <video />-tag gebruikt met Cortado als fall-back?

[ Voor 25% gewijzigd door Fuzzillogic op 05-03-2011 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Assume the worst.. wat gebruiken NOS, RTL, Nu.nl, Youtube enzovoorts? Wat doen mobile devices? Wat doen policies bij scholen, (semi-) overheid enzovoorts? Waarom zouden die nog niet allemaal die toffe video tag gebruiken? Simpelweg: het wordt door het merendeel van het internet gewoon nog niet ondersteund.

Pagina: 1