Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

All In One printer die binnenkomende faxen kan doormailen

Pagina: 1
Acties:

• debrouwer
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik ben op zoek naar een All In One printer, scanner, copier, fax met netwerkfunctionaliteit die binnenkomende faxen ook kan forwarden naar een mail adres.

Deze functionaliteit is meestal wel te vinden in high end toestellen, maar ik ben in feite op zoek naar een vrij goedkoop toestel die dat kan, mag inktjet, of monolaser zijn.

Is er iemand die een toestel kent die dat kan, want dit staat meestal niet echt duidelijk in de specificaties.

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:54
Kan je dan niet makkelijker een XOIP account aanmaken en het nummer doorschakelen?

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11 22:26
Er zijn ook modems die het kunnen, bijvoorbeeld de Fritzbox 7170.

My favorite programming language is solder.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zou ook iets als Xoip dan gebruiken, of even kijken of je provider het aanbied. Mijn drie voorgaande providers (Planet, Demon, Casema) hadden hier allemaal een gratis dienst (gratis voor klanten) voor. Ik zit nu bij Telfort, die hebben het niet denk ik.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• debrouwer
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-12-2024
Ondertussen heb ik een oplossing gevonden bij brother. Alle toestellen die de optie i-fax ondersteunen kunnen faxen forwarden naar mail.

http://www.brothersupplie...0/s_name/internetfaxifax1

Ik heb dit succesvol kunnen testen op een MFC-9120CN.