Geen wireless met Intel(R) WiFi Link 1000 BGN

Pagina: 1
Acties:

• Dorgaldir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04-2025

Dorgaldir

Creature of the web

Topicstarter
Ik heb een Asus N71V Series laptop met een Intel(R) Wifi Link 1000 BGN
en sinds zondag heb ik geen wireless meer, de computer van mijn vrouw die naast de mijne staat nog wel maar de mijne dus niet meer.
Ik heb al heropgestart.
Ik heb al met het extern schakelaartje wifi on/off gezet.
Ik heb met de functie toetsen de wifi on/off gezet.
Ik heb de nieuwste drivers geïnstalleerd.
Ik heb software van intel geinstalleerd voor handmatige diagnose. met volgend resultaat.
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/_6pG8oEzij7c/TW6ocW4z21I/AAAAAAAAADo/kZu0C8uVCUQ/s800/wireless%20test.png

Als ik op "PRoblemen oplossen" klik krijg ik enkel een helpfile waar ik dit in vind:
RadiotestIn de samenvatting van de testresultaten wordt aangegeven of de radio in- of uitgeschakeld is. De test onderzoekt de huidige status van de draadloze radio. Als de radio ingeschakeld is, heeft de test een positief resultaat. Als de radio uitgeschakeld is, heeft de test een negatief resultaat.

Problemen oplossen

Controleer of de radio van de WiFi-adapter is ingeschakeld. Gebruik de volgende methoden om de radio in en uit te schakelen:

Met de hardwareschakelaar.
Controleer in Apparaatbeheer of de adapter is ingeschakeld.
De hardwareschakelaar heb ik dus al getest.
In de apparaatbeheer was ik vrij zeker dat de adapter ingeschakeld stond, maar dat heb ik dus nog eens even gecontroleerd, en de adapter was inderdaad ingeschakeld.

Ik heb dus maar een lankabel door heel mijn woonkamer getrokken, maar mijn vrouw is daar niet zo heel tevreden mee :P

Eerst dacht ik dat het schakelaartje gewoon kapot was, maar dan zou je met de functietoetsen op het keyboard toch hetzelfde moeten kunnen simuleren, en dat doet hij ook niet. En ik heb geen idee meer waar zoeken en ik zou hem liever niet formateren of opsturen voor reparatie. Als dit de het onvermijdelijke resultaat is, dan is het zo, maar heeft iemand nog een idee waar het aan kan liggen of wat ik kan proberen om het in orde te krijgen?

EDIT:
Laat maar, zit ik al sinds zondag zonder wireless, zet ik een topic op tweakers, trek uit bezigheids therapie nog maar eens de lankabel uit om te zien of hij niet verbind, verbind hij doodleuk met het netwerk :( |:(

Conclusie: Als je geen verbinding hebt, en je hebt alles geprobeerd wat je kan bedenken, wacht 3 dagen, probeer alles nog eens, en als het dan nog niet werkt, zet je gewoon een topic op tweakers en voor iemand reageert heb je terug wireless verbinding 8)7 :?

[ Voor 12% gewijzigd door Dorgaldir op 02-03-2011 22:05 . Reden: plaatje werkte niet. & wireless ondertussen terug wel ]

Just me