[Dualmonitor] Werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:46
Hoi,

Vandaag probeerde ik op mijn nvidia 7200 GS met 1 VGA en 1 DVI output 2 monitoren aan te sluiten.. dit werkte echter niet.

1 monitor werkte wel maar zodra ik die andere inplugde kapte die ermee... heel vaag allemaal.. allebei de beeldschermen.. op standby achtig (oranje ledje)

Nu zei een kennis van mij dat niet alle videokaarten met 2 outputs ook dual monitoren aan kunnen? dit vond ik vaag omdat ze er anders niet voor niets 2 outputs opdoen en dit het enige is waar ik ooit naar gekeken heb bij het kiezen van een GFX voor dual monitor setups.. en nooit problemen gehad ook..

Nu mijn vraag is dit echt zo of is die kaart gewoon brak? de vendor (club3d) meld er niets van en ook op de nvidia site zie ik er niets over..

[ Voor 4% gewijzigd door Grvy op 02-03-2011 20:30 ]

Dit is een account.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:49

D4NG3R

kiwi

:)

Welke aansluitingen worden er gebruikt? Dit is inclusief tussenstukjes als DVI->VGA blokjes ect.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:46
1x DVI naar VGA. beide monitoren hebben VGA en zoals ik zei videokaart heeft 1x vga en 1x dvi

Dit is een account.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:47
Als je videokaart 1 DVI en 1 VGA heeft kan je kennis gelijk hebben.

Kan je bij Apparaatbeheer wel 2 Beeldschermen of Beeldscherm adapter zien?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:49

D4NG3R

kiwi

:)

Je 7200GS heeft 1, DVI-D en 1 VGA poort. DVI-D kan je NIET met een blokje omzetten naar VGA. Dit kan alleen met DVI-I of DVI-A.

Je zult:
Of een dure converter moeten kopen (100+ euro)
Of een andere videokaart moeten halen (~30 euro)

7200GS heeft dus wel DVI-I. Maar ondersteunt geen Dual Monitor setups :).

[ Voor 29% gewijzigd door D4NG3R op 02-03-2011 21:11 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken