Ik wil een grote fan halen voor in mijn nieuwe case CM HAF 920 plus, maar vind weinig tot geen stille 200mm fans zonder led. Ik heb in mijn vorige case altijd blauwe leds gehad en moet zeggen dat ik het nu wel lekker vind, met beperkte verlichting. Ik vroeg me dan ook af of ik de led op Cooler Master Megaflow Red 200MM gemakkelijk kan uitschakelen?
Leds uitschakelen op een fan is vrij gemakkelijk. Je knipt de draadjes er naar toe gewoon door. Je zou er ook een schakelaar tussen kunnen zetten, maar dat is veel meer werk.
Verwijderd
zoveel meer werk is het ook niet gewoon schakelaar kopen en dan de draadje er aan solderen en het ziet er vast wel cool uit als je een vette schakelaar voorop maakt
Dan bedoel je zeker het aan en uit kunnen zetten van de fan in z'n geheel? Want dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling...Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:44:
zoveel meer werk is het ook niet gewoon schakelaar kopen en dan de draadje er aan solderen en het ziet er vast wel cool uit als je een vette schakelaar voorop maakt
@ TS: gewoon de draadjes bij de LED's doorknippen. Ik heb die fan hier zelf ook en die draadjes zijn heel makkelijk bereikbaar
...Zelfs zo gemakkelijk dat je de rode LED's eventueel kunt vervangen door blauwe LED's.Blue-Tiger schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:34:
@ TS: gewoon de draadjes bij de LED's doorknippen. Ik heb die fan hier zelf ook en die draadjes zijn heel makkelijk bereikbaar
de draadjes die je doorknips solderen aan een schakelaar. dan schakel je enkel de verlichting. en niet de fan.Blue-Tiger schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:34:
[...]
Dan bedoel je zeker het aan en uit kunnen zetten van de fan in z'n geheel? Want dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling...
| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |
Het kan ook wel, maar het is wat meer werk. Dat is wat we gezegd hebbenSandertje03 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:26:
[...]
de draadjes die je doorknips solderen aan een schakelaar. dan schakel je enkel de verlichting. en niet de fan.
[ Voor 12% gewijzigd door Fid3lity op 02-03-2011 22:02 ]
Pagina: 1