AGP 4X PRO

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 17:08
Ik vroeg me af op iemand mij kan vertellen welke moederboarden allemaal al agp(4x)pro ondersteunen?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Verwijderd

voor P3 of voor Athlon?

• Uhmmie
Ik weet totaal nog niet wat ik wil gaan kopen, waarschijnlijk gewoon een goed mobo met een celly en later een celly 2 ;) tenzij ik in eens weer geld heb :) *eigenlijk wil ik een asus cuv4x, maar daar staat zelf ook niks over op de asus site en ik weet niet meer waar ik het gelezen had maar het is dus een s370 mobo (voor PPGA FC-PGA) met 1x AGP 4x (PRO) en 6x PCI, verder u66, via apollo chippie enzow :) dus die leek me lekker maar is nog lang niet te krijgen dus nu maar opzoek naar iets anders leuks...

• budi
  • Laatst online: 21:52
Ik weet niet of je er wat aan hebt (en ik neem aan dat je ook gewoon op t.net kijkt), maar de Asus K7v en alle nieuwere modellen hebben zo'n slot.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Alle planken met een Via Apollo 133A hebben zo'n slot.

* Unexplained denkt dat de Abit VT6 erg sexy is...

• joho
  • Laatst online: 02-09 11:14

joho

AGP Pro is behalve AGP 4X ook voorzien van wat extra pennen om wat meer sap naar de kaart te krijgen. Ik geloof tot 110 Watt.

• Uhmmie
en dus hebben lang niet alle moederboarden een Agp 4x (PRO) slot (ps voor degene die het nog niet door hebben het gaat om het pro stukje)...(tot nu toe heb ik alleen de Asus cuv4x kunnen vinden, maar die is nog lang niet te koop)

Verwijderd

alle asus p3 borden hebben AGP pro poort, voor de rest weet ik het niet.

• Morgoth
  • Laatst online: 07-09 17:38
Dus niet ALLE asus p3 mobo's hebben agp pro, de asus p3v4x heeft GEEN agp pro.....

maar is die agp pro nou echt zo boeiend? Welke videokaart heeft dat nodig? En als er kaarten komen die dat wel nodig hebben is zit er hoogst waarschijnlijk ook een aparte voeding bij of je moet een hd voeding snoertje er indouwen omdat lang niet iedereen agp pro heeft.

/me Morgoth denk dat de asus P3V4X nog way more sexier is!

• Uhmmie
/me weet totaal niet wat ie moet kopen :( want ik begin toch steeds meer te twijfelen om een athlon terug te kopen met een Abit ka7 of asus k7v... mjah wat is nu het verschil kwa snelheid tussen een Asus P3V4X + Coppermine 550 en een Asus k7v + Althon 600 aangezien de setjes kwa prijs ongeveer even duur zijn...

Verwijderd

Ik kan het weten, het verschil tussen AGP (4x) en AGP (2x) merk je bijna niet. Het is er wel, maar je ziet het nauwelijks, alleen straks de Geforce 2 zal het pas gaan gebruiken.
Nou en dan wil ik ook wel zo"n dingie

Greetz
S

• Morgoth
  • Laatst online: 07-09 17:38
Het probleem is niet dat de kaart geen 4x agp ondersteunt (want dat doen de nieuwste al) maar dat de textures nog te klein zijn om er nut van te hebben.
Pagina: 1