e-bug.de - slechtste webshop waar ik ooit zaken mee deed

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psygarden
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-01 16:37
Ik ben zwaar teleurgesteld in de e-shop http://www.e-bug.de/shop/

Ik kocht een monitor en betaalde onmiddelijk via paypal, en moet nog steeds mijn geld terug krijgen omdat zij payapl weigeren voor grote buitenlandse bestellingen? ondertussen zetten ze mijn geld vast en vraagt men mij om nogmaals te betalen via overschrijving?

"convenient and safe payment by paypal, click&buy or COD" staat prominent op hun homepagina.

ondertussen zijn we bijna een week later en staat de som die ik via paypal betaald heb nog steeds geblokkeerd ?

Ze rekenen trouwens eerst 6€ extra aan omdat je met paypal betaald, om daarna 4€ korting te geven als je toch per overschrijving nog een tweede betaling verricht

* Ze bedreigen mensen die hun geld terug willen let legal actie

*snip*

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
"What the hell?" dat zegt wel weer genoeg. Dat is nou niet echt de beste manier om te communiceren. Evenals het dreigen met negatieve reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:31
Als ik het zo lees bieden ze je een normale oplossingen en geven ze duidelijk aan dat ze voor grote buitenlandse bestellingen PayPal niet accepteren.

Wat ik ook zie is jouw volwassen reactie:
What the hell? Why do you advertise paypal in the first place? I’m not wiring you anything.

Expect yourself one very negative review on tweakers.net.

Als je zo begint zou ik er ook genoeg van hebben als webshop zijnde. Ik denk dat je gewoon even normaal een mail moet sturen met het verzoek het geld vrij te geven en lekker bij de Media Markt gaan shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is vrij simpel, dreigen met reviews wordt niet getolereerd, en ook persoonsgegevens staan we niet toe. Daarbij komt dat het publiceren van mailwisselingen zonder overleg met de wederpartij niet netjes te noemen is.

Al met al gaat dit op slot, en denk ik dat je vooral even bij jezelf te rade moet gaan wat je eigen bijdrage aan de situatie is geweest. Dreigen met reviews betekent dat je te koop bent en dat je chanteert: doen ze niet wat je zegt is het een slechte review, doen ze het wel kopen ze een goede review. Dat is niet het soort reviews waar wij onze bezoekers aan willen blootstellen.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zie een hele nette mail van hun die uitlegt waarom ze geen PayPal accepteren voor jouw situatie, waar jij vervolgens het hele punt van hun mail negeert en zegt dat ze naar je adres moeten shippen (een adres dat ik even weg zal halen uit je post :X). Waarna ze nogmaals kort en krachtig maar netjes aangeven dat ze geen PayPal accepteren. En dan ga jij ineens schelden en dreigen en vindt het vervolgens gek dat zij geen zin meer hebben in jou? Grow up. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.