[Adium] U heeft uzelf aangemeld vanaf een andere locatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Hoi mensen,

Ik heb al best wel lange tijd last dat ik me niet kan aanmelden via Adium. Hij geeft dan telkens de fout weer die in topictitel staat. Ik heb al wat dingen geprobeerd om dit op te lossen zoals: verbinding via http aanzetten, eerst aanmelden met officiele msn messenger en vervolgens via adium, rebooten etc... maar niks lijkt te werken.
Ook op internet zie ik veel mensen die hier problemen mee hebben maar nog niemand gezien met een antwoord. Hier iemand die een suggestie heeft of is het tijd voor een andere client iets als aMSN ofzo?

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:27
Lees je vaak je mail via hotmail? Want tegenwoordig kan je je ook via Hotmail aanmelden op Messenger en gebeurt dat automatisch tenzij je dat uit zet. Doordat je op Hotmail aangemeld wordt zegt Adium dat je je elders hebt aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
Myrdhin schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:02:
Lees je vaak je mail via hotmail? Want tegenwoordig kan je je ook via Hotmail aanmelden op Messenger en gebeurt dat automatisch tenzij je dat uit zet. Doordat je op Hotmail aangemeld wordt zegt Adium dat je je elders hebt aangemeld.
Ik lees inderdaad mijn mail via hotmail dus dit zou het geval kunnen zijn... Ik kan alleen nergens die setting vinden waar ik dat uit kan zetten. Enig idee waar dat staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384903

Links in balk kun je op de text "Messenger" klikken. (staat ook een pijltje bij).
Dan klapt er iets uit waarna er waarschijnlijk: Afmelden onder staat.

Zo heb ik het iig gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
Anoniem: 384903 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:31:
Links in balk kun je op de text "Messenger" klikken. (staat ook een pijltje bij).
Dan klapt er iets uit waarna er waarschijnlijk: Afmelden onder staat.

Zo heb ik het iig gedaan.
hmmz lijkt bij mij uit te staan ik ga het straks nog even testen op mijn mac. Bedankt in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Reptile209

- gers -

Kijk eens op www.hotmail.com. Nadat je bent ingelogd, kan je bovenin het scherm naar Messenger. Via het mouseover-menu moet je je kunnen afmelden.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
Reptile209 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:51:
Kijk eens op www.hotmail.com. Nadat je bent ingelogd, kan je bovenin het scherm naar Messenger. Via het mouseover-menu moet je je kunnen afmelden.
Bij mij staat er Sign in dus daar ben ik zeker niet ingelogd... Er lijkt niks anders op te zitten dan een andere client te nemen. Ik ga aMSN wel even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-04 23:20
Je kunt ook Adium uninstallen of de nieuwste beta installeren. Heb daar zelf alleen wel de bug mee waardoor je geen contactpersonen toe kunt voegen aan msn. helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-04 10:40
Toevallig zag ik dit topic van het weekend voorbij schieten, maar ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag.. Ik run Adium en volgens mij voordat ik aangemeld ben of net erna krijg ik de melding dat ik op een andere locatie ingelogd ben.. Ga zo even proberen te reinstallen. Maar heb vanmiddag nog wel succesvol in kunnen loggen.

Zonder reinstall heb ik net met Messenger 8 mij aangemeld. Daar kon ik ineens niet meer typen, nu opnieuw op Adium aangemeld en geen probleem meer.. Misschien klein probleempje bij hotmail ofzo? Dat hij de status niet goed update? Bij mij ist probleem in ieder geval opgelost :)

[ Voor 30% gewijzigd door orange.x op 07-03-2011 21:09 ]

Pagina: 1