Naar aanleiding hier van:
De medewerker van Dell heeft aangegeven dat die voetjes niet los geleverd kunnen worden omdat ze niet los horen te komen. Met andere woorden: Mijn laptop is defect want die voetjes horen niet lost te komen.
Dan het de mededeling van de Dell medewerker dat het geen garantie kwestie is omdat het om iets cosmetisch zou gaan. Maar die voetjes hebben wel degelijk een functie namelijk voorkomen dat de ondergrond krast en er voor zorgen dat er voldoende airflow onder de laptop mogelijk is.
Hoe dan ook, mijn ouders willen niet meer hebben dat ik mijn laptop bij hen op de tafel zet. En ik heb juist die extra garantie en verzekering afgesloten omdat ik geen gezeur wil.
edit:
Even ter verduidelijking: Ik ben niet voornemens om daadwerkelijk mijn laptop moedwillig van de trap af te knikkeren!
Wat is het nu? Wel of geen garantie kwestie?sjirafje schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:50:
Pffff.... Die service van Dell is werkelijk om te janken zo slecht.
Van mijn m11x is een van de voetjes weg met als gevolg dat hij de tafel krast als ik de laptop er op zet. Net met dell gebeld en die losse voetjes kunnen ze niet opsturen. Dan zou de complete onderplaat vervangen moeten worden. En dat mag ik niet zelf doen dus daar moet een monteur voor komen.
Helaas vind dell dat het hier niet om garantie werk gaat (want het systeem werkt gewoon) Met als gevolg dat ik het zelf zou moeten betalen. En dat grapje zou 200 euro kosten.
200 euro voor een rubber voetje van 3 x 3 millimeter!
Ik heb die schade verzekering er bij afgesloten toen ik hem kocht, dus ik ben wel erg geneigd om een backup van de schijf te maken en de laptop de trap af te laten vallen. Dat ze me maar een nieuwe komen brengen als het zo moet. Stelletje oplichters.
Sorry, moest het even van me afschrijven....
De medewerker van Dell heeft aangegeven dat die voetjes niet los geleverd kunnen worden omdat ze niet los horen te komen. Met andere woorden: Mijn laptop is defect want die voetjes horen niet lost te komen.
Dan het de mededeling van de Dell medewerker dat het geen garantie kwestie is omdat het om iets cosmetisch zou gaan. Maar die voetjes hebben wel degelijk een functie namelijk voorkomen dat de ondergrond krast en er voor zorgen dat er voldoende airflow onder de laptop mogelijk is.
Hoe dan ook, mijn ouders willen niet meer hebben dat ik mijn laptop bij hen op de tafel zet. En ik heb juist die extra garantie en verzekering afgesloten omdat ik geen gezeur wil.
edit:
Even ter verduidelijking: Ik ben niet voornemens om daadwerkelijk mijn laptop moedwillig van de trap af te knikkeren!
[ Voor 3% gewijzigd door sjirafje op 02-03-2011 00:59 ]
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn