Popcorn A-210 bestanden op schijf zetten.

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

• G.Dark
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-08-2024
Hallo allemaal!

Heb laatst een Popcorn A-210 gekocht alleen zit met een probleem.
Films streamen lukt me namelijk wel, alleen films op de harde schijf zetten lukt me niet.
Is er iemand die ook een A-210 heeft of verstand heeft hoe ik de films er wel opkrijg?
Help me alsjeblieft!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:56
Hier bestaan al draadjes over op GoT, plus een heel forum vol op networkedmediatank.com met alle tips en trucs wat betreft de PopcornHour spelers... ik wil je adviseren eerst wat zoekmachines zoals google in te schakelen en de goede forums door te lezen.

• G.Dark
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-08-2024
Heb al op google gezocht, kon er geen Nederlands topic over vinden. Zowiezo viel er weinig erover te vinden bij de A210.

Verwijderd

Gebruiksaanwijzing??

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:10

D4NG3R

kiwi

:)

Ten 1e hoort dit thuis in: Mediaspelers en HTPC's
Ten 2e dit staat als het goed is in de handleiding
Ten 3e Het word op GoT gewaardeerd als je zelf moeite steekt in het zoeken van informatie. Wat hier dus absoluut niet gedaan is.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen wonder dat je weinig vindt als je op de verkeerde plek zoekt :o

Overige Hardware is geen dumpbak, vragen over mediaspelers horen gek genoeg in Mediaspelers & HTPCs

Move OH -> MH

Het is vervolgens aan de crew daar om te beoordelen of dit topic aan de eisen mbt inzet voldoet; je zou alvast kunnen helpen door je topicstart in overeenstemming te brengen met:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-02 17:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zoals mijn college hierboven al zegt, voldoet je topic helaas niet aan de eisen.

Het antwoord op jouw vraag kun je namelijk vinden in de handleiding, tutorials of een andere simpele uitleg. GoT is voor de diepere kwesties en discussies, waarbij je in de TS wat meer ionzet toont. Nu doe je dat niet... slotje dus.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.