Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan|IA2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06-2021
Hallo Tweakers!

Ik heb sinds vandaag een Logitech Wireless Combo MK520 - toetsenbord en muis combinatie, compleet draadloos.

Als de laptop in slaapstand staat wil deze met behulp van de toetsenbord en muis niet uit slaapstand komen.

Heeft dit iets te maken met de USB-poorten die de laptop uit slaapstand mogen halen? En waar kan ik dit instellen?

Ik had gegoogled maar dit heeft mij niet veel opgeleverd.

Ik ben in het bezit van een laptop met Windows 7 Home Premium N.

Heeft iemand voor mij de oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Stefan|IA2 op 02-03-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan|IA2
Schop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King4589
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 14:12
Ik denk dat dit komt omdat dat USB standaard op iedere laptop uit staat wanneer de laptop uit staat.
In je bios heb je waarschijnlijk een instelling voor de usb om te zorgen dat ze altijd aan staat.

Zet deze op aan en het zou moeten werken, anders moet je via windows ff zoeken ik meen bij apparaat beheer dat je toetsenbord/muis het systeem uit slaapstand mag halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan|IA2
Ik heb in mijn BIOS gekeken maar daar kon ik niets vinden om dit te kunnen inschakelen, het gaat hierbij om de PhoenixBIOS.

Als ik in Apparaatbeheer bij de muizen ga kijken dan zie ik mijn touchpad, mijn vaste muis (omdat deze nu ook aangesloten is) en mijn draadloze muis. Bij de TouchPad heb ik wel een mogelijkheid om te zeggen dat het apparaat het systeem uit slaapstand mag halen maar de andere muizen hebben deze optie niet.
Hetzelfde geld voor het toetsenbord.

Ik de USB-apparaten zijn alle vinkjes 'grayed-out', dus die kan ik niet aanzetten.

Is er misschien een andere mogelijkheid om dit werkend te krijgen?

Ik heb nu overigens ook geprobeerd alle drivers te updaten maar dat mag niet baten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan|IA2
Nog maar een schop!