Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Als het niet de bedoeling is hier om advies te vragen over een nieuwe telefoon dan gooi deze thread maar weg.

Ik heb onlangs mijn contract verlengd en een beetje op goed geluk een iPhone 4 erbij laten komen. Het apparaat is echter veel te uitgebreid voor me dus die gaat weer de deur uit. Van veel vrienden c.q. kennissen hoor ik dat zij erg tevreden zijn over hun Android telefoon. Kan iemand mij adviseren welke Android telefoons ik zou kunnen proberen? Wat ik wel erg fraai vond aan de iPhone 4 was de kwaliteit van het schermpje, maar ik snap dat je zoiets niet hoeft te verwachten bij wat goedkopere Androids. Ik heb zelf de telefoniemarkt de afgelopen jaren totaal niet in de gaten gehouden dus ik heb geen flauw idee wat er allemaal wel en niet te krijgen is. Elk advies is welkom :-)

Gr, JP

• florejaen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-11 15:56
Ik denk wel niet dat deze Android-telefoons "gemakkelijker" gaan zijn dan je iPhone 4.

Zou je niet beter een basis-telefoon zoeken of future phone?

mvg,

Florian

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb zelf de telefoniemarkt de afgelopen jaren totaal niet in de gaten gehouden dus ik heb geen flauw idee wat er allemaal wel en niet te krijgen is.
Dan wordt het tijd dat je op zoek gaat, want het is niet de bedoeling dat wij dit voor jou uit gaan zoeken ;) Je kan zelf opzoeken wat voor modellen er te krijgen zijn, onder andere met de Pricewatch. Vervolgens kun je reviews gaan lezen, ervaringen op gaan zoeken, waarna je voor jezelf beslist welke telefoon voor jou het beste is. Natuurlijk kan het zo zijn dat je ergens over twijfelt, en dan kunnen we je helpen. In dat geval verwachten we echter wel specifieke vragen en daarbij wat je zelf al gevonden en bedacht hebt. Omdat dit ontbreekt gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.