Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Joris84
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-11 20:59
hallo,

ik heb een SE aino, dat is een klote ding en de afgelopen tijd zat ik te twijfelen of ik wel of niet een nieuwe telefoon zou kopen. nu is gisteren mijn ipod touch gevallen (nieuwste generatie, 400 euro) en krijg ik waarschijnlijk het geld van de verzekering terug. dus heb ik besloten om een nieuwe telefoon te kopen.

ten eerste wil ik even zeggen dat ik de laatste tijd niks mbt telefoons heb gevolgd.

ik heb een aantal eisen voor een nieuwe telefoon:
de media afspeel functie moet fijn zijn en makkelijk mee over weg te gaan.
hij moet snel internet hebben en de browser moet goed zijn(desnoods uit de android markt)
camera maakt mij niks uit.
verder wil ik er op gamen, daarom is mijn oog gevallen op de SE experia play(die nog niet uit is nee).

is dit een goede keuze? (ik wacht sowieso een review af voor ik hem koop) of kan ik beter opzoek gaan naar een andere telefoon?

budget ligt zo rond de 500 euro, of anders met een goed abonnement(waar in dat geval eindeloos internet bij moet zitten).

alvast bedankt!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:55

D4NG3R

kiwi

:)

Wat heb je zelf al gevonden?... Dat is toch echt vereiste #2 (na een goede TS. Wat deze ook niet echt is) hier op tweakers.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vragen als "is dit goed?" doen we hier niet aan. We verwachten dat je dat soort vragen zelf kan beantwoorden. We willen je best helpen met je keuze, maar dan verwachten we wel specifieke vragen een uitgebreidere uiteenzetting over wat je wilt, wat je hebt gevonden en waar je nog over twijfelt. Dit topic gaat dus dicht wegens een gebrek aan eigen initiatief.

Dit topic is gesloten.