Mijn hardware kan volgens 3Dmark11 geen directx 11 aan,en bij een spel zit optie directx 11 uitgeschakeld.Ik heb een ATI radeon 5670 HD 1 gig erin zitten.Directx 11 capable staat op de doos van de kaart en de winkel waar ik hem kocht zei het ook en op internet staat het ook.Heb hem zelf ingebouwd.Heb een ASUS p7p55 m moederbord en heeft een pci express 2.0 slot.De videokaart is eigenlijk pci express 2.1 maar downgraded naar pci express 2.0.Ik draai windows 7 ultimate 64 bit heb 8 gig geheugen en heeft een i7 860 2,8 ghz processor.En heb een Bios update gedaan naar de laatse versie.Verder draait de videokaart op de laatste 64 bit driver en de laatste catalyst software is geinstalleerd .Gebruik een samsung synchmaster E2220 TFT 21,5 inch beeldscherm met analoge aansluiting.
Wat is nou je probleem? Het is niet te lezen.
Wat wil je nou? Want je gebrabbel is echt slecht te lezen..
Heb je de nieuwste runtime van DirectX al geinstalleerd?
Wat zegt DXDIAG ervan? (Start -> Onderaan in de zoekbalk DXDIAG intypen).
Heb je de nieuwste runtime van DirectX al geinstalleerd?
Wat zegt DXDIAG ervan? (Start -> Onderaan in de zoekbalk DXDIAG intypen).
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
De vraag is trouwens of je wel DX11 wilt.. Spellen die het momenteel ondersteunen wil je jouw kaart echt niet voor gebruiken
dan heb je liever alles High met DX9 / DX10. Als Alles Medium met DX11..
[ Voor 198% gewijzigd door D4NG3R op 01-03-2011 20:07 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
@D4NG3R
Gaat er meer om, dat hij geen DX11 detecteerd...
OT:
Heb je DX 11 wel geinstalleerd?
Anders RMA?
Gaat er meer om, dat hij geen DX11 detecteerd...
OT:
Heb je DX 11 wel geinstalleerd?
Anders RMA?
Sokkiejjj en D4NG3R zijn gewoon hardstikke scheel als ze niet kunnen lezen wat daar staat.
Zinsopbouw, spelling, grammatica en punten en komma's had veel beter gekund, het is lastig leesbaar, maar voor mij prima te begrijpen
Of dat ligt aan mij 
@ jeroenmors: Heb je de meest recente drivers voor je videokaart geinstalleerd? DX11 geinstalleerd (zou niet nodig moeten zijn, maar is te proberen).
En bij welke spellen kijk jij naar de DX11 setting? Zijn namelijk nog niet veel spellen met DX11
Zinsopbouw, spelling, grammatica en punten en komma's had veel beter gekund, het is lastig leesbaar, maar voor mij prima te begrijpen
@ jeroenmors: Heb je de meest recente drivers voor je videokaart geinstalleerd? DX11 geinstalleerd (zou niet nodig moeten zijn, maar is te proberen).
En bij welke spellen kijk jij naar de DX11 setting? Zijn namelijk nog niet veel spellen met DX11
[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 02-03-2011 10:10 ]
alles in windows bij mij geeft directx 11 aan bij mij mij trouwns en alle 3d shit functioneert behalve 3dmark11 en dat spel niet
Pagina: 1