Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Outlook 2x openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een vreemde vraag.
Maar ik kwam vandaag iemand tegen die bij en hoog en laag beweerde dat deze altijd Outlook 2x opende op zijn PC. In de ene Outlook het ene mailaccount en in de andere Outlook het andere account.

Dit is toch onmogelijk lijkt mij? (of het moet Outlook 2007 bijv. zijn en Outlook Express...)

Of weten jullie dat dit wel mogelijk is?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad twee verschillende MUA's (bijv een remote desktop). Of stiekem gewoon twee vensters van dezelfde OL en dan twee verschillende 'mappen' in beeld hebben. Rechtermuisknop -> open in nieuw venster -> hoppa :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:24
Zal waarschijnlijk twee verschillende programma's zijn (misschien 2007 en 2010 oid), zoals jij zegt. Of iemand die niet weet waar 'ie het over heeft :P

Als je twee keer hetzelfde programma opent, dan krijg je twee keer hetzelfde programma.

The devil is in the details.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:23

Boss

+1 Overgewaardeerd

Gebruikers die beweren dingen exact zo te doen als ze in de discussie aangeven? Ik kijk dan altijd direct even mee met TeamViewer of VNC. Meestal blijken we dan andere dingen te verstaan onder bepaalde termen (programma afsluiten, programma openen, mailtje versturen, website openen, ....)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:15

ManiacsHouse

Scheisse!

Op moment dat je 'ongewenste mail' hebt geeft Outlook (2003 in dit geval) een melding en word er nog een scherm geopend door Outlook met daarin het map ongewenste mail. En in deze kun je ook gewoon door de andere mappen bladeren. Als het voor ongewenste mail kan, kan het lijkt mij ook voor een andere account.

Verwijderd

Je kunt Outlook prima 2x opstarten door shift + icoontje te klikken in Win 7 (neem aan oude versies ook). Je zou dan kunnen instellen dat hij om een profiel vraagt bij het opstarten.

[disclamer]2 verschillende profielen niet getest.

Profielen kun je aanmaken in het "Config Scherm" onder "Mail".

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 17:52 ]

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:50:
Je kunt Outlook prima 2x opstarten door shift + icoontje te klikken in Win 7 (neem aan oude versies ook). Je zou dan kunnen instellen dat hij om een profiel vraagt bij het opstarten.

[disclamer]2 verschillende profielen niet getest.

Profielen kun je aanmaken in het "Config Scherm" onder "Mail".
Nee, je start Outlook dan niet 2 keer, maar je opent dan alleen een extra Outlook scherm voor hetzelfde profiel.

Ik sluit me verder aan bij F_J_K; zeer waarschijnlijk heeft de gebruiker 2 schermen van Outlook open en 1 op de Inbox van zijn ene account gezet en de het 2de scherm op de Inbox van zijn andere account en weet dus niet dan mail profielen niet hetzelfde is als mail accounts.

Outlook 2x keer starten met 2 verschillende mail profielen onder 1 gebruikersaccount wordt niet ondersteund.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:48
Het gaat wel met ExtraOutlook; heb het ook een tijdje gebruikt om 2 outlook open te hebben met 2 exchange accounts. Maar moet zeggen dat het toch niet zo heel erg lekker werkt; de een wil wel eens in het vaarwater van de andere zitten.

Met Outlook 2010 hoeft het overigens niet meer, want die ondersteund meerdere Exchange profielen.

[ Voor 17% gewijzigd door Krypt op 02-03-2011 07:26 ]

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Het bleek uiteindelijk dat men het bedoelde zoals F_J_K het uitlegde: Rechtermuisknop -> open in nieuw venster -> hoppa :-)

En zoals Roady81 het zegt.

Maar goed, deze persoon opende dus nooit 2x outlook, maar gewoon een extra venster...
(hoe een verkeerde uitleg soms voor miscommunicatie kan zorgen)
Pagina: 1