Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
Hallo,

Sinds kort ben ik overgestapt op SIM-only Ben en heb een nieuwe simkaart ontvangen. Nu heb ik het volgende probleem:

Zodra mijn toestel meer dan een paar uur aan staat, geeft mijn LG 540GT de error "Kaartfout". Ik heb op dat moment geen bereik meer en kan ook niet meer op het netwerk van Ben "inloggen". Pas als ik mijn telefoon uit schakel en daarna weer aan zet kom ik weer op het netwerk.

Ik heb deze simkaart ook in een ander toestel geprobeerd (een ouwe Motorola KRZR) maar daar krijg ik het probleem niet. Alleen in mijn LG dus... Wanneer ik een andere simkaart van Vodafone erin stop, krijg ik het probleem echter niet! Nu heb ik met de klantendesk gebeld en zeiden ze dat er een tijd geleden er een batch simkaarten was die voor problemen zorgde. Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn met dit probleem.

Overigens, op de vraag of mijn simkaart vervangen kon worden moest eerst een aanvraag ingediend worden, maar het zou zomaar 15 euro kunnen kosten. Best gek als je eerst zegt dat het een bekend probleem is.. en dan de kosten bij de klant zeggen... affijn we wachten het af.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

er zit een fysiek/technisch verschil tussen de t-mobile en vodafone kaart.

ik zou t-mobile bellen en een nieuwe simkaart eisen; kosten absoluut niet accepteren!

maar kleine tip voor in de toekomst; LG mobiel wil je echt niet hebben

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plimboy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-06 18:56
Dat probleem had ik ook, ik had een simlock vrij toestel gekocht zonder Vodafone dus. Ik had een Ben simonly abbo. Werkte voor geen meter, zit nu bij kpn nergens meer last van.

t enigste wat je ken doen is bij ben weggaan. :p