Toon posts:

1075T multiplier niet hoger dan 15x???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers ,

Ik zit even met een raar probleem waar ik misschien wel overheen kijk.Ik heb mijn "oude" 1055T vervangen voor een 1075T ivm dat dit een black editon zou zijn.Maar nu probeer ik in de bios de multiplier omhoog te zetten maar volgens cpu-z gebeurt dit niet.Heb verder geen foutmeldingen , cool&quit staat disable , turbocore staat disable en de multiplier staat nu op 16,5 maar cpu-z geeft maar 15x aan.

Iemand enig idee wat hier mee aan de hand zou kunnen zijn??

Mvg ,

Daniel

Kijk net op de site van alternate waar de proseccor is besteld , hier stond OVERDUIDELIJK voor het weekend 1075T BLACK EDITION , nu staat dat er inmiddels dus niet meer!!!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 17:17 ]

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat voor mobo? Die moet 't wel trekken natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Een asus M4A79XTD EVO

En even als bewijs dat ik zelf niet gek word ,

pricewatch: AMD Phenom II X6 1075T Black Edition

Daar staat toch duidelijk dat het een BE is!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-02 21:10
Ik zou even het doosje controleren om te kijken of je wel een echte BE hebt. Je hebt namelijk HDT75TFBGRBOX / HDT75TFBK6DGR en HDT75ZFBGRBOX / HDT75ZFBK6DGR Alleen die laatste heeft een unlocked multiplier. Wanneer je dus de eerste hebt ontvangen, heb je in principe het verkeerde product ontvangen. Al is het natuurlijk voor een distributeur een klein verschil waar vaak niet eens naar gekeken wordt...

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Verwijderd

Topicstarter
As we speak hang ik met alternate aan de telefoon.Krijg waarschijnlijk een 1090T voor de prijs van een 1075T , update in 10 minuts

Verwijderd

Topicstarter
Nou ff een update , ben net klaar met alternate.Krijg een 1090 opgestuurt voor nog minder dan de nieuwprijs van een 1075 + ik krijg mijn verzendkosten terug.En hij kon inderdaad zien dat ik een BE had besteld maar die waren niet meer uit voorraad leverbaar.

Een leek was hier misschien wel ingetrapt , ik helaas niet.Al met al weer netjes opgelost van alternate.Helaas zit ik even zonder cpu en zal de online wereld een paar dagen offline moeten gaan!

Toch bedankt voor de moeite!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nou, dat vind ik anders een nette oplossing die Alt uit z'n hoed tovert. Veel plezier met je CPU!
Pagina: 1