Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

screensave icm internet radio

Pagina: 1
Acties:

• michealmcdermot
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11 14:39
Ik wil graag gebruik maken van een screensaver (Windows 7 professional), en dan met name vanwege de functie dat na een paar minuten inactiviteit de screensaver komt en zodra de computer dan weer gebruikt gaat worden, het aanmeldscherm weer verschijnt en je dus opnieuw het wachtwoord in moet geven. Nu heb ik echter ook altijd internet radio aan staan (3FM), helaas komt de screensaver dan niet naar voren na de ingegeven tijd Ik kan mijn computer dus niet zo beveiligen...
Iemand een idee hoe dit wel zou lukken?

Alvast bedankt.

Mike

Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Je kan gaan spelen met de settings, maar conditionering met winkey + L is imho het beste wat je jezelf kan aanleren. Met en/of zonder radio.

[ Voor 9% gewijzigd door kKaltUu op 01-03-2011 16:35 ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• michealmcdermot
Bedankt voor je reactie.

Het is echter voor op mijn werk, het systeem moet dus na een minuut of 5 inactiviteit automatisch geblokkeerd worden en enkel vrij te geven met een paswoord. De radio zorgt er echter blijkbaar voor dat er continu activiteit plaats vindt en hij dus niet op de screensaver valt...
En ik hoop eigenlijk dat ik mijn internetradio niet op hoef te geven.

Bedankt.

Mike

Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dan heb jij een Security/Compliance probleem :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 13:39
Ik gebruik zelf ook Windows 7 en internet radio. Mijn screensaver gaat gewoon aan na de ingestelde tijd, ook met internet radio aan.

Hoe weet je zeker dat het aan de internet radio ligt?

Gebruik je toevallig een draadloos toetsenbord / muis ? Ik heb in het verleden wel eens iets gelezen dat het i.c.m. de screensaver niet altijd lekker werkt.

Overigens werkt "windowstoets + L" ook op het werk.. Wellicht toch handig om dat aan te leren, want ook binnen die 5 min kan er iemand binnen komen en achter je pc gaan zitten!

• michealmcdermot
Heb het getest, screensaver werkt niet. Als ik het venster van de internetradio afsluit en een minuut wacht, springt de screensaver er wel gewoon op...

Pagina: 1