Toon posts:

Regelmatige BSOD [win32k.sys, ntoskrnl.exe, halmacpi.dll]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Best Tweakers,

Ik heb sinds last van terugkomende Blue Screens, ik heb al geprobeerd Microsoft Visual Basic eraf te gooien en de debuggers die erbij zaten. Alleen dit verhielp het probleem niet, ik dacht toen dat het misschien aan de Hardeschijf kon liggen. Deze heb ik dus onzocht met HDtune, maar geen Bad Sectors gevonden.

Toen ben ik maar eens via Everest Ultimate mij tempraturen in de gaten gaan houden, alleen hier was ook totaal niks mis mee. Ik zit nu dus met de grootte vraag wat steeds voor de Blue Screens zorgt. Het systeem is pas opnieuw geinstalleerd, en de Windows Installatie is dus nog erg schoon. Ook zijn de allerlaatste update vanuit Microsoft geinstalleerd, en zijn de nieuwe drivers voor mijn hardware vanaf de website's van de fabriekant gedownload.

Hardware Specificaties:
Uitgebreid Everest Rapport

Ook heb ik via BlueScreen Viewer alle informatie kunnen achterhalen van de Blue Screens. Deze zal ik hieronder dan ook posten.

BlueScreen Viewer Report

Opmerkingen:
- De 2 schijven staan in RAID 0.
- Is volledig encrypt met Truecrypt, doormiddel van de Bootloader optie.
- De Data Area waar eventuele RAID instellingen staan, is NIET mee geéncrypt.
- Er is in de afgelopen tijd GEEN nieuwe hardware toegevoegd.

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-12 12:25
Begin even met het geheugen te testen met Memtest86, laat deze in ieder geval 7 passes maken.
Random BSOD's kunnen door vanalles veroorzaakt worden, maar het geheugen en de HDD zijn toch wel het makkelijkst na te kijken.