Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Topicstarter
In de loop der jaren zijn er diverse NOS events ontstaan, het lijkt me leuk hier een kleine agenda bij te houden, af te spreken op toekomstige events en de ervaringen te delen over de events waar je de afgelopen tijd geweest ben.

Event agenda

EventLocatieInfo
LOADAntwerpen,BE16 en 17 April 2011
Buiten een "Call for Presentations" is er eigenlijk nog vrijwel niks aan informatie over dit evenemnt te vinden.
T-DoseEindhoven,NL5 en 6 November 2011
T-DOSE is a free and yearly event held in The Netherlands to promote use and development of Open Source Software. During this event Open Source projects, developers and visitors can exchange ideas and knowledge.

Met inspiratie uit Buitenlandse TV Series 2010 - 2011 voor het tabelletje, thanks :Y)
Ik moet nog even verder zoeken naar overige events, of roep even in het topic/dm en zet het erbij.

Ik ben zelf tweemaal naar Fosdem geweest in Brussel. Mede voor het goedkoop(er) halen voor mijn LPI-certificering maar ook om wat leuke talks te kunnen bijwonen. Ik vond de 2010 editie veel interessanter qua talks en ok het niveau een stuk hoger dan in 2011. Wat voor de rest op Fosdem wel altijd interessant is zijn de stands (O'Reilly voor boeken met korting, en een hele hoop aan OSS producten), waar je vaak ook nog leuk in discussie kan met de mensen die daar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een dikke maand en dan staat FOSDEM weer voor de deur. Wie van de tweakers gaat er heen?

Ik zal zelf beide dagen er zijn. Vooral bij de Zentyal stand, waar ik hoop wat medestanders te krijgen zodat de .nl talige community vers bloed krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 16:15
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 01:22:
Nog een dikke maand en dan staat FOSDEM weer voor de deur. Wie van de tweakers gaat er heen?

Ik zal zelf beide dagen er zijn. Vooral bij de Zentyal stand, waar ik hoop wat medestanders te krijgen zodat de .nl talige community vers bloed krijgt.
Zoals elk jaar ben ik er ook weer bij. Altijd een erg leuk weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik ga ook :).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Gaan er nog meer tweakers? ik ga vrijdag-zaterdag-zondag en pak ook even LPI-2 mee denk ik.

i3 + moederbord + geheugen kopen?