[iphone]Advies nieuwe telefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 465 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07-2023
Beste leden,

ik heb even jullie hulp nodig, ik zit met het volgende (luxe dilema).

Mijn t-mobile abonnement eindigt eind van deze maand en mag ik nieuwe telefoon uitzoeken.
Zelf zou ik graag iphone 4 willen maar aangezien de geruchten steeds heviger worden voor de nieuwe iphone
Zou ik daar ook nog een aantal maandjes op kunnen wachten. Maar aangezien steve jobs nu (tijdelijk) weg is bij apple betwijfel ik het of de nieuwe iphone ook zo super zal zijn.

Graag jullie advies hierover en wat raden jullie mij aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
glennox schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:07:
Beste leden,

ik heb even jullie hulp nodig, ik zit met het volgende (luxe dilema).

Mijn t-mobile abonnement eindigt eind van deze maand en mag ik nieuwe telefoon uitzoeken.
Zelf zou ik graag iphone 4 willen maar aangezien de geruchten steeds heviger worden voor de nieuwe iphone
Zou ik daar ook nog een aantal maandjes op kunnen wachten. Maar aangezien steve jobs nu (tijdelijk) weg is bij apple betwijfel ik het of de nieuwe iphone ook zo super zal zijn.

Graag jullie advies hierover en wat raden jullie mij aan? :)
STeve jobs maakt weinig uit

Vorige keer was iphone 4 in nederland gereleased ergens in juli. Dat is dus 6 maand als je zo lang kan wachten ... anders pak die iphone 4 heel goede smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07-2023
k995 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:45:
[...]

STeve jobs maakt weinig uit

Vorige keer was iphone 4 in nederland gereleased ergens in juli. Dat is dus 6 maand als je zo lang kan wachten ... anders pak die iphone 4 heel goede smartphone.
Heb op dit moment nog de iphone 3g best wel een oud ding en begint ook erg langzaam te worden vooral irritant bij zware aplicaties zoals live messenger en ping chat dus de 4g zou echt een verademing zijn haha
Als ik wacht tot juni/juli dan heb ik in ieder geval weer een "unieke" telefoon voor zolang het duurt :P

en opzich lijkt mij de nieuwe samsun galaxy ook een heerlijke telefoon. Daarmee word het dilema nog groter haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:51
Maar aangezien steve jobs nu (tijdelijk) weg is bij apple betwijfel ik het of de nieuwe iphone ook zo super zal zijn.
Steve Jobs heeft heel de iPhone in z'n eentje gemaakt ja :D Kom op zeg.

Verder: als je nú een mobiel wilt, dan moet je kijken naar wat er nú te krijgen is. Kan je wachten? Dan wacht je toch lekker.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09 20:10
Ik had vorig jaar in maart de iPhone 3GS genomen bij men abo. werd 3/4 maanden later de iPhone 4 gereleased (balen!) dus heb gelijk men 3GS verkocht en de i4 gehaald. Als je kan wachten zou ik persoonlijk zelf wachten want het maakt echt een verschil (bij de Apple telefoons dan)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:27
glennox schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:59:
[...]

Heb op dit moment nog de iphone 3g best wel een oud ding en begint ook erg langzaam te worden vooral irritant bij zware aplicaties zoals live messenger en ping chat dus de 4g zou echt een verademing zijn haha
Als ik wacht tot juni/juli dan heb ik in ieder geval weer een "unieke" telefoon voor zolang het duurt :P

en opzich lijkt mij de nieuwe samsun galaxy ook een heerlijke telefoon. Daarmee word het dilema nog groter haha.
galaxy s is naar mijn mening echt bagger. vind hem totaal niet prettig werken. traag op z'n momenten en het voelt gewoon allemaal ja hoe zeg ik het..."net niet". Bezit zelf ook nog een 3G en zit met precies hetzelfde als jij. Lijkt wel of die met de maand trager wordt. Maar ik wacht gewoon netjes op de iPhone 5. Wordt sowieso weer een succes nummertje ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Alekz87 op 01-03-2011 16:24 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:26
Alekz87 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:23:
[...]

galaxy s is naar mijn mening echt bagger. vind hem totaal niet prettig werken. traag op z'n momenten en het voelt gewoon allemaal ja hoe zeg ik het..."net niet". Bezit zelf ook nog een 3G en zit met precies hetzelfde als jij. Lijkt wel of die met de maand trager wordt. Maar ik wacht gewoon netjes op de iPhone 5. Wordt sowieso weer een succes nummertje ;)
Aa, ik ben niet alleen, helemaal sinds ik een iPad heb voelt mijn 3G traag aan. Maar ik houd vol. Ik wacht op de 5.

Zo en zo vind ik een witte iPhone mooier en die is nog niet beschikbaar :D

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:26

dodo79

witte dikke tonnie

ik had destijds ook een iphone 3g.
Ik heb toen gewacht op de iphone 4 en pas verlengt toen die beschikbaar was.
Nog steeds geen spijt van!
Want ik geloof voor 100% dat dit jaar de iphone 4gs/5 gerealeased word.
Dit is namelijk een trend van apple, elk jaar een nieuwe iphone

omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Met dit soort topics zonder duidelijk eisen kunnen we niet veel. Als je kunt wachten, dan moet je gewoon wachten. Voor ons is het ook maar speculeren hoe 'de nieuwe iPhone' eruit gaat zien. Als je dan een nieuw topic opent waarin je duidelijk je eisen stelt en waarom je twijfelt tussen iPhone x, iPhone y of telefoon z kunnen we je veel beter helpen. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.