Toon posts:

US converter oplader macbook pro [Gezocht]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar de US converter voor m'n macbook pro.

Apple bied deze set aan:
http://store.apple.com/nl...TY1NDEwMQ&mco=MTE0ODYzODc

maar ik ben maar 1 week in Amerika, en vind het dus teveel geld en overbodig om aan te schaffen, weet iemand een goed (web)adres waar alleen de us converter blokjes tekoop zijn?

Ik heb al gezocht via google, met verschillende Key-word combinaties, maar geen goed resultaat kunnen vinden....

Alvast bedankt :).

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 15:07 ]

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het is niet zo mooi, maar een simpele verloopstekker van de Action (hypothetisch voorbeeld) voldoet natuurlijk ook als je geen 39 euro wilt betalen.

Verwijderd

Gewoon de locale mediamarkt/dixons/gamma/karwei wat dan ook binnenlopen, en een verloopje halen van EU naar US stekker. Zijn universeel, en kosten 3-4 euro.

Verwijderd

http://handyvaporizer.org...ers/plug_uk_to_eu/?lang=5

(voorbeeldje van wat ik en degene die net voor mij reageerde, zie ik, bedoel)

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-01 19:33
Probeer eens een shop waar ze apple spul verkopen in de stad. Koste mij toen 15 euro voor verschillende verloopjes.

Verwijderd

Ik zou wat hier aangeraden wordt een verloop halen.

Maar indien je echt perse een amerikaanse stekker wilt hebben en geen haast hebt probeer een chinese webshop als dealextreme of buyincoins hun hebben die "duckheads" te koop voor weinig.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de huidige berichten.

Ik bedoel eigenlijk het volgende connector convertor stukje maar dan voor US:

Afbeeldingslocatie: http://pixinfo.com/hu/blog/wp-content/uploads/2007/06/p6175237.JPG

*onderdeel wat vrij op tafel ligt*

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-01 15:03
Nee dat is duurder. Ik zou toch echt gewoon verloopjes kopen bij dealextreme. Dan kan je ook nog andere apparaten opladen. Je hebt zelfs stekkerblokken nl-stekkeringangen en dan een us-stekker voor in t stopcontact.

[ Voor 63% gewijzigd door Volkan1984 op 01-03-2011 16:26 . Reden: Zag net pas laatste bericht van TS ]

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 17:21

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Nouja, als je toch bij DX gaat kijken, kun je meteen wat duckheads bestellen voor je MacBook/iPod/iPhone/iPad opladers. Kost hooguit een paar centen. (Letterlijk) Zijn me in Mexico ook van pas gekomen. :)

Deze dus: http://s.dealextreme.com/search/duckhead

[ Voor 11% gewijzigd door --MeAngry-- op 01-03-2011 16:36 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Let wel dat de levertijden vanuit China wel weken kunnen duren.

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-12-2025
Je kan ook gewoon bij een Apple Reseller vragen naar een Amerikaanse duckhead, meestal hebben ze die wel liggen (van partijen notebooks die ze geïmporteerd hebben uit het buitenland).

Kostte toen ik er werkte een euro of 10, anders zou ik gewoon in de US de Apple Store in lopen en er daar 1 halen...

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Ik heb er nog een liggen van een geimporteerde oplader, ik zou kunnen kijken of ik die kan vinden. Wanneer heb je hem nodig?

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oplossing kunnen vinden.

Alle tweakers die gereageerd hebben, dank :).

Aan een Mod: Indien gewenst of nodig kan het topic dicht :).

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01 06:48
Hou nog maar even open, want ik ga waarschijnlijk in US mijn iPad kopen, kan ik daar in de Apple Store vragen om een nederlandse (of europeese) stekker?

• JWubs
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-12-2025
Heb er hier nog een tiental liggen. Stuur er zo een naar je op, verzendkosten voor jou (postzegel). Laat maar weten.

Ook voor de UK, mocht iemand anders dit topic ooit tegenkomen.

[ Voor 22% gewijzigd door JWubs op 01-03-2011 21:28 ]

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Voor wie dit in de toekomst nog nodig heeft, een standaard euro stekker past er gewoon in (zo'n zwart snoertje met een 8 aan het einde).
Die zijn altijd wel te vinden in een oude radio oid, en zeker te koop bij elke radioshack.
Deze dus http://www.radioshack.com...dex.jsp?productId=3875428

kan ook voor veel minder via ebay. aangezien TS al een oplossing heeft zal ik niet zoeken in mijn kabel bak ;)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Klopt, ik gebruik de oplader altijd met zo'n snoer (van 10 meter). Jawel, voor in slecht voorziene collegezalen.

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

Pagina: 1