Sinds een half uurtje krijg ik ineens geen beeld meer van mijn pc naar mijn LCD TV. Ook het aansluiten van een (ouderwetse) monitor heeft geen zin. Zodra ik de pc opstart met de oude monitor springt ie heel even aan om aan te geven dat ie weer uit gaat, maar beeld komt er niet.
Nu dacht ik dan ga ik proberen om de pc via remote desktop te benaderen via mijn laptop (zoals ik dit heel vaak doe), maar hij wil maar niet met remote desktop verbinden.
Via verkenner kan ik wel de pc benaderen, dus de hd lijkt goed te werken. Pingen lukt niet maar dat heeft met Win7 te maken.
Mijn grafische kaart ATI 3870 gaf wel al langere tijd errors aan, vooral tijdens explorer bevroor het scherm wel eens. Is dit een vidkaart probleem of een voedingsprobleem wellicht?
Gegevens van mijn PC:
Intel Core Duo E6850 @ 3.0 Ghz
MSI ATI 3870 OC
8 Gb geheugen (dacht corsair zo uit mijn hoofd)
BeQuiet 650W Straight Power
Samsung Eco Green 2 1.5 TB
Creative Xfi
1 x asus DVD-rw
Nu dacht ik dan ga ik proberen om de pc via remote desktop te benaderen via mijn laptop (zoals ik dit heel vaak doe), maar hij wil maar niet met remote desktop verbinden.
Via verkenner kan ik wel de pc benaderen, dus de hd lijkt goed te werken. Pingen lukt niet maar dat heeft met Win7 te maken.
Mijn grafische kaart ATI 3870 gaf wel al langere tijd errors aan, vooral tijdens explorer bevroor het scherm wel eens. Is dit een vidkaart probleem of een voedingsprobleem wellicht?
Gegevens van mijn PC:
Intel Core Duo E6850 @ 3.0 Ghz
MSI ATI 3870 OC
8 Gb geheugen (dacht corsair zo uit mijn hoofd)
BeQuiet 650W Straight Power
Samsung Eco Green 2 1.5 TB
Creative Xfi
1 x asus DVD-rw
[ Voor 3% gewijzigd door onnaj op 01-03-2011 13:44 ]