Volgorde opsomming merken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Zie nieuws: Cebit: HD 6990 op de foto gezet bij Sapphire
Verschillende fabrikanten, waaronder XFX, MSI en Gigabyte, [...]
Is er een vaste regel die jullie gebruiken? Ik zou zeggen: altijd op alfabetische volgorde.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Dat is totale willekeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Jammer om te zien dat het nog steeds zo is:
Dunne gamelaptops op de Computex - Max-Q-gpu's bij Asus, MSI en Clevo
reviews: Dunne gamelaptops op de Computex: Max-Q-gpu's bij Asus, MSI en Clevo
Dat gaat om laptops van onder andere Acer, Alienware, Asus, Gigabyte, HP, Lenovo en MSI.
reviews: Dunne gamelaptops op de Computex: Max-Q-gpu's bij Asus, MSI en Clevo
Ook Clevo, dat barebones levert aan laptopmakers als Gigabyte, Medion en BTO, presenteerde een variant.
Deze keer op gewicht (laag>hoog)?
Model MSI GS63VR Clevo P950HR Asus Zephyrus GX501 Acer Triton 700
Asus, HP en Lenovo werken aan Windows 10-laptops met Snapdragon 835 en lte
nieuws: Asus, HP en Lenovo werken aan Windows 10-laptops met Snapdragon 835 e...
Naast Asus, HP en Lenovo beloven ook Xiaomi, Huawei en Vaio met systemen met esim en lte-ondersteuning te komen. De grote afwezigen in het rijtje pc-fabrikanten zijn Dell en Acer.
Om de redactionele onafhankelijkheid te benadrukken zou juist een eenduidig beleid omtrend merken goed zijn. Als de alfabetische volgorde consequent wordt gebruikt, kan niemand beweren dat een bepaald merk voor wordt getrokken.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Die bewering heb ik nog niet gehoord en ik werk er toch al een tijdje. :)
Volgens mij wordt het niet als probleem gezien zoals het nu gaat: meestal willekeurig, soms alfabetisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

PcDealer schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 14:03:
Als de alfabetische volgorde consequent wordt gebruikt, kan niemand beweren dat een bepaald merk voor wordt getrokken.
Dan wordt natuurlijk per definitie een merk met een A als eerste letter voorgetrokken boven een merk met een B ;)

Maar willekeurige volgorde is natuurlijk alleen willekeurig als dat ook daadwerkelijk bijvoorbeeld met dobbelen of in een randomizer is gestopt. Ik weet niet of de redactie het nu op een 'voor het gevoel' willekeurige lijst zet, waarbij het dan natuurlijk goed mogelijk is dat ze dan onbewust denken: 'ik heb net wat over MSI geschreven, dus die moet in dit nieuwe artikel maar even achteraan'.