Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Border naar beneden uitrekken. CSS.

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views

• R1cardo01
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik heb net een ingekleurde vlak gemaakt achter sidebar in WordPress. Het lukt me alleen niet om die border naar beneden toe langer te maken (dat het ook zonder invulling een lange balk is) Google geeft me ontzettend veel verschillende antwoorden, maar ik krijg het niet voor elkaar, volgens mij moet dit iets heel simpels zijn, maar ik doe het gewoon verkeerd ;-) Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

#sidebar {
border-style:none;
border-width:5px;
background-color:#F3C;
}

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 15:08

Haan

dotnetter

Misschien een height instellen?

[ Voor 3% gewijzigd door Haan op 01-03-2011 13:19 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• R1cardo01
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Dat heb ik ook geprobeerd, maar met welk stukje code? 'border-height:30px;' werkt bijvoorbeeld niet.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

R1cardo01 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:21:
Dat heb ik ook geprobeerd, maar met welk stukje code? 'border-height:30px;' werkt bijvoorbeeld niet.
Haan zegt toch ook gewoon "height"? Border-height bestaat niet eens, dus dat je die zomaar probeert geeft al aan dat je überhaupt niet gezocht hebt wat er eigenlijk mogelijk is.

Ik stel voor dat je de volgende teksten even door gaat lezen:
Waar hoort mijn topic?
De Quickstart
Hoe post je code? / Hoe gebruik je de code tag?

Dit topic gaat in elk geval op slot wegens gebrek aan eigen inzet.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:43

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Nee, je zult de hoogte moeten instellen van het element waar je de border van hebt ingesteld. Dus simpelweg met een height. Maar die tips heeft google je denk ik ook allang gegeven, en je zou dat dan ook al hebben uitgeprobeerd. We gaan er hier vanuit dat je zelf al een aantal zaken hebt geprobeerd voordat je hier een topic opent en dat je ook aangeeft wat je dan allemaal hebt geprobeerd. Deze informatie geef je nu niet. Je opent je topic ook nog eens op de verkeerde plek. Dat staat overigens allemaal uitgelegd in Waar hoort mijn topic? en PRG Beleid. Dus lees die topics eens door. Ik kan je topic verplaatsen maar aangezien er nogal wat informatie mist doe ik dat niet. Mocht je er niet uitkomen dan kan je een nieuw topic openen op de juiste plek, maar let er dan wel op dat je genoeg informatie geeft.

* Creepy mept NMe...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.