Toon posts:

Intel casebadge... Waar te verkrijgen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi

heeft iemand enig idee waar ik een Intel Celeron casebadge kan krijgen?? Ik wil er graag een hebben.. mischien 2 :) ?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:48

Exirion

Gadgetfetisjist

Bedoel je zo'n "Intel inside, idiot outside" badge? ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 20:53
gewoon van de schoolcomputers jatten, doe ik ook

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

grrrrrrrrrr kinder-kriminaliteit.......de jeugd van tegenwoordig >:)
Gewoon een amd casebadge *D
geintje :P
gewoon naar vde intel site gaan en een mailtje sturen:Z

Ray

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
Als het idd zo'n intel inside stikkertje is heb ik er nog wel een paar 100 liggen vanaf de P2 en oude celeron tot de intel XEON en nieuwe celerons noem maar op.

Als het die 4 hoekige dingen zijn die in je case verzonken zijn weet ik het niet maar je zou eens een fax kunnen sturen naar:

0044-990-673012 (UK)

succes

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:57
Ik had al eens geinformeerd bij Intel: kon er alleen een krijgen als ik een bon kon faxen waaruit bleek dat ik een systeem met PIII had, da's mij iets teveel moeite.
Overigens houd ik mij aanbevolen 4of9 voor een PIII of Xeon badge, als je toch zo'n stapel hebt. Heb Matrox case stickers ter ruil want daar heb ik er weer een hele boel (54) van.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Jagermyster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:10
Op Friday 16 March 2001 16:34 schreef MGSNK het volgende:
gewoon van de schoolcomputers jatten, doe ik ook
LOL... Net als de nieuwe M$ Licentie stickers zeker! ff pielen en hoppa! 300 piek verdiend! >:)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:48
Nou, als het alleen om zo'n kutstickertje gaat (die licentie), volgens mij hoort daar ook boek, licentie en cd bij wil je die 300 piek verdienen. Een key zegt geen fuck.

Volgens mij krijg je die intel stickers alleen bij Retail producten en zijn ze daar in Redmond of weet ik veel waarvandaan ze die stickers plakken niet zo vrijgevig als AMD.

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1