Wij zijn een nieuw custom form aan het implementeren onder MS Outlook - zowel 2003 als 2007. Hiervoor moeten enkele dropdowns gepopuleerd worden met data uit tekstbestandjes. Dit is lokaal geen probleem, echter wanneer men via een shared calendar wil gaan werken (om dus in iemand's anders agenda te boeken via Exchange in Outlook), worden deze dropdowns niet opgevult.
Het lijkt wel alsof het hele script niet uitgevoerd wordt, gezien er ook geen error verschijnt. Dit is vrij bizar, daar het lokaal perfect werkt. Hieronder een stuk van de code:
Iemand enig idee? Ik heb trouwens alle rechten over de mailboxen vanop de account waar ik mee test.
EDIT: Zoals ik vermoedde wordt de code inderdaad niet uitgevoerd (getest met msgbox in item_open), maar de oorzaak hiervan is me nogsteeds onbekend...
Het lijkt wel alsof het hele script niet uitgevoerd wordt, gezien er ook geen error verschijnt. Dit is vrij bizar, daar het lokaal perfect werkt. Hieronder een stuk van de code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
| Dim homefolder homefolder = "C:\textfiles\" Dim tmpsubject Dim saveform Sub Item_Open() Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject") Set objpage2 = Item.GetInspector.ModifiedFormPages("Client") 'departments lineReader = "" Set depts = fso.OpenTextFile(homefolder & "depts.txt") Do While Not depts.AtEndOfStream If lineReader = "" Then lineReader = depts.ReadLine Else lineReader = lineReader & ";" & depts.ReadLine End If Loop objpage2.cbDepartment.PossibleValues = lineReader objpage2.cbDepartment.Value = "TM" 'clients lineReader = "" Set clients = fso.OpenTextFile(homefolder & "clients.txt") Do While Not clients.AtEndOfStream If lineReader = "" Then lineReader = clients.ReadLine Else lineReader = lineReader & ";" & clients.ReadLine End If Loop objpage2.cbClient.PossibleValues = lineReader End Sub |
Iemand enig idee? Ik heb trouwens alle rechten over de mailboxen vanop de account waar ik mee test.
EDIT: Zoals ik vermoedde wordt de code inderdaad niet uitgevoerd (getest met msgbox in item_open), maar de oorzaak hiervan is me nogsteeds onbekend...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 11:57 ]