Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droomygirl
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-04-2021
Beste medetweakers,
Graag wil ik jullie attent maken op het volgende:
Een 2-tal weken terug ontving ik mijn zakelijke factuur van KPN, op zich weinig bijzonder.
Mocht het niet zijn dat we begin januari uitzonderlijk veel gebeld hadden en daar al eerder een hoge factuur voor ontvangen hadden (half januari al).

Nu viel het ons op dat onze laatste factuur WEER zo hoog uitviel, en bij nadere inspectie bleek dat ze van half december tot begin februari gefactureerd hadden, terwijl 80% van die periode dus al eerder betaald was..

Toen we hierover belden naar de helpdesk was het echt onmenselijk druk, en na 3 weken wachten op een correcte factuur weet ik nog steeds niks.. (waarschijnlijk omdat we met z'n allen gaan klagen zijn)

Wellicht is het dus handig om even te checken of je laatste factuur wel een correct tijdsvak heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je telefoonnummer even stuurt kan ik een interne klacht voor je aanmaken. Dan wordt je in principe binnen 48 uur door een tweede of derde lijns medewerker van de klantenservice opgebeld en die heeft het dan al uitgezocht en komt met een oplossing. Lijkt mij toch duidelijk een geval van een grove factureringsfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

80% opnieuw moeten betalen noemen we voor het gemak een factureringsfoutje :)