@home 10 of 100 mbit netwerkkaartje?

Pagina: 1
Acties:

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:23
hallo, ik heb nu dus een 10 mbit netwerkkaart, als ik mijn @home op een 100 mbit kaartje aansluit zou hij dan harder gaat, hij gaat nu btw, zo'n 300-400 k/s maximaal constand, dus dit zijn geen uitschieters ofzo..

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
nee dan gaat die niet harden
met die 400k haalt zit hij nog lang niet op de limiet van de 10mb netwerkkaart. (8>

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

De Ethernet interface van de Com21 die dooe @Home gebruikt woord is niet sneller dan 10 mbit. Je kunt wel een 1000 mbit kaart inbouwen, maar je snelheid zal er niet door toenemen. Let wel op dat he HALF duplex gebruikt!

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:23
Maar zou het niet zo zijn dat je pc dan alles beter aankan, uit mijn lan ervaring blijkt, dat als je vanaf een 100 mbit netwerk kaart iets overzet dan heeft de hist er minder last van, zou dat ook zo zijn met @home, dus dat alles net wat beter draait met een 100 mbit?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lijkt me uitermate onwaarschijnlijk :).. In theorie vast wel een HEEEL klein beetje maar ik denk niet echt dat je er van wakker zult gaan liggen.

Maar ja.. iedereen heeft tegenwoordig toch al 10/100 kaartjes ;)?