Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 22:49
ik heb een hd6850 met crossfire aansluiting. Nu past deze net in mijn kast, maar ik ben bang dat mijn ijzeren kast tegen de aansluiting voor crossfire komt. Kan het kwaad als dit gebeurt, of kan ik beter de crossfire-bridge hierop zetten en de andere kant niet aansluiten, zodat er een soort coat op zit? Of kan ik bijvoorbeeld met plakband het afplakken?

Wat is wijsheid hierin? Hopelijk kan iemand mij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 14:58
Ik kan moeilijk begrijpen wat je nu eigenlijk bedoelt, komt je case tegen je kaart aan, of ben je bang dat je kortsluiting met je bridge gaat maken? Deze is naar ik weet toch wel geïsoleerd. Misschien kan een foto opheldering brengen?

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hij is bang dat de CrossFire header op de videokaart tegen de metalen zijkant van zijn behuizing komt. Makkelijkste manier is natuurlijk een stukje plakband/tape eroverheen.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Een foto zegt meer.... :) Het is lastig te beoordelen vanaf hier, maar ijzer op koperen contactpuntjes is nooit goed natuurlijk. Maar wat ik niet begrijp; zou die crossfire bridge dan wel passen? Dat is immers een dik blokje dat toch ook wat ruimte inneemt.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50
Misschien je kaart 1 slot lager steken dat je brudgje meer gestrekt is als je moederbord dat toe laat natuurlijk

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 22:49
@yzx: lager steken is helaas geen optie...
@temp00: het is een heel klein blokje met een soort flatcable en aan de andere kant nog zo'n blokje. Dit zou dus als afdekking kunnen dienen.
@-The_Mask-: Plakband is dus geen probleem? Dan ga ik dat proberen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Paultje3181 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 08:11:
@yzx: lager steken is helaas geen optie...
@temp00: het is een heel klein blokje met een soort flatcable en aan de andere kant nog zo'n blokje. Dit zou dus als afdekking kunnen dienen.
@-The_Mask-: Plakband is dus geen probleem? Dan ga ik dat proberen denk ik...
Het is denk ik dan makkelijk om het plakband gewoon op je kast te plakken ipv op de flatcable, maar wellicht had je dat zelf ook wel ingeschat :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1