Heb je misschien een 4870 toxic editie? die had ik ook. Mw2 liep gewoon hoog, toen black ops helemaal niet. toen had ik een 260gtx aangeschafd en deed ie het wel.
Misschien heeft het ook helemaal niet met je hardware te maken: Black Ops zal nu niet meteen de prijs voor het 'Efficiënste programma' winnen...
Oja, wat pc-specs..
CPU: E7200 Dual @ 2,53 gh.z
GPU: MSI N450 GTS
PSU: Coolermaster @ 500 Watt
Moederbord: Asus IPIBL-LB (Benica)
Moederbord chipset: Intel Bearlake G33
CPU: E7200 Dual @ 2,53 gh.z
GPU: MSI N450 GTS
PSU: Coolermaster @ 500 Watt
Moederbord: Asus IPIBL-LB (Benica)
Moederbord chipset: Intel Bearlake G33
v-sync aan zetten ?
Signature
CPU is een lekkere bottleneck voor CoDBO, of valt mij dit alleen op?
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Hm
1. wat is v-sync en waar zet ik dat aan?
2. Wil bottleneck zeggen dat alle apparaten draaien op de snelheid van het langzaamste apparaat?
2. Wil bottleneck zeggen dat alle apparaten draaien op de snelheid van het langzaamste apparaat?
Het betekent meer dat sommige onderdelen andere onderdelen tegenhouden van hun ware performance. :-)Fabienvg schreef op maandag 28 februari 2011 @ 21:23:
Hm
Ik denk eerder dat v-sync aanstaat en dat je mouse lag heb. Sync-every-frame uitzetten bij grafische opties
.
Wat hij dus zegt.tomdabom schreef op maandag 28 februari 2011 @ 22:27:
[...]
Het betekent meer dat sommige onderdelen andere onderdelen tegenhouden van hun ware performance. :-)
Is in mijn geval meestal de videokaart, ik heb een laptop met óf een hele kleine videokaart óf zonder videokaart
Modern Warfare 2 is een hel daarop, Modern Warfare 1 gaat en Black Ops durf ik niet eens aan
CPU is een redelijk recente dual-core, dus dat is hem niet.
Dit offtopic verhaal was bedoeld om het verhaal hierboven te bevestigen
Ik heb geen leuke ondertitel.
> SPV
maar ik betwijfel of ze je daar met zo weinig inzet wel toelaten...
maar ik betwijfel of ze je daar met zo weinig inzet wel toelaten...
Spielerij - Problemen & VragenFabienvg schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:47:
Bedankt voor jullie reacties, ikheb v-synmc uitgezet, en nu is het probleem van die traagheid idd weg! Alleen heb ik nu meer haperingen. (de fps blijft verder hoog)
@ED-L: SPV ?
Ik heb geen leuke ondertitel.
Hmm dit topic is mij ontglipt denk ik 
Van de users wordt verwacht dat ze zich actief opstellen en inzet tonen wanneer ze een vraag hebben. Dat is hier niet bepaald aan de orde dus lees je aub eerst even in en ga zelf op zoek naar mogelijke oplossingen. Je stelt erg veel simpele vragen die je ook makkelijk op kunt zoeken. Daarnaast geef je bar weinig info en dan blijft het voor ons giswerk. Werk dus aan bovenstaande.
Van de users wordt verwacht dat ze zich actief opstellen en inzet tonen wanneer ze een vraag hebben. Dat is hier niet bepaald aan de orde dus lees je aub eerst even in en ga zelf op zoek naar mogelijke oplossingen. Je stelt erg veel simpele vragen die je ook makkelijk op kunt zoeken. Daarnaast geef je bar weinig info en dan blijft het voor ons giswerk. Werk dus aan bovenstaande.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Hmm, sorry, maar ik heb geen idee wat ik quau info nog toe moet voegen. Verder ben ik het wel eens met het gemakkelijke opzoeken van eventuele simpele vragen.
nvm..
[ Voor 97% gewijzigd door Hoite op 01-03-2011 18:47 ]
Lekker kort.
Pagina: 1