Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mapjes in windows.....please help

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:48
Hallo allemaal,

Ik heb nog al erg veel muziek over de 2000 nummers.
Maar itunes heeft ze lekker allemaal gesorteerd in een map en soms nog wel 2 ofzo.
sommige zullen het wel kenne.
Maar als dj gebruik ik virtual dj en daar is het makkelijker om alles in 1 map te hebben.

Nu is me vraag, is er een progamma waarmee je alles uit mapjes haalt, soort unpacking zegmaar.

Thnx alvast!!

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Doe een zoekopdracht op *.mp3 (of welk formaat), alles secteren -> knippen -> plakken in een nieuwe map.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:50

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat heb je zelf al gezocht? Kijk bv eens naar Copy Handler, daarmee kun je files uit verschillende mappen makkelijk in 1 plaatsen op basis van bv extentie.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:48
Oke Thanks, het zoeken op .mp3 werkte perfect, haha zelf niet aan gedacht:D THNX!

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Offtopic: volgende keer iets beter naar je signature kijken... ;-)

Het is bedoening, niet bedoeling

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit topic kan dus wel dicht.

Ajb de volgende keer dus even ook zelf nadenken over mogelijke oplossingen - en een topictitel nemen die meer zegt over de inhoud van het topic dan de huidige topictitel. Het woord help hoort bijna per definitie niet in een topictitel thuis ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.