ongelooflijk dat mensen zich een 350 eu extended garantie aan laten smeren

.
Dan heb je dus per definitie weinig vertrouwen in het product.........ik beodel 50 eu is nog realistisch, maar 350 suggereert al dat een groot gedeelte van de gebruikers hier gebruik van moet maken....anders was het niet zo 'hoog' geweest.
Ik denk er niet eens bij na om een verzekering bij mijn 2300 euro Thinkpad te kopen; ik verwacht dat het ding werkt en dat kwalen binnen 2 jaar wel tevoorschijn komen en onder garantie vallen. na 2 a 3 jaar is het ding sowieso niet meer dan 600 euro waard, dus dan leg ik liever 250 euro bij om 2e handsje te kopen dan dat ik dit valse gevoel van veiligheid ga afkopen.
Die ervaring heb ik wel getrokken uit mijn telefoon verzekering; ook zo'n waardeloze uitvinding.
Op moment waarvan ik zelf vind dat ik er recht op heb (ik was uitgegleden en mijn telefoon brak in mijn broekzak) gaven zij niet thuis: wel mooi 26 maanden a 7.5 voor nop betaald.
350 euro; dan heb je zelf dus ook niet echt vertrouwen in het product; ergo als een MB 2100 euro kost, zou dus volgens dit tarief dus 1:6 (2100/350) mensen dus terug moeten komen met problemen.....
Maar ja, dit past sowieso wel in het straatje van veel voor weinig bij Apple itself. Begrijp me niet verkeerd; het is allemaal mooi kwalitatief mooi spul (van iphone t/m de G5), maar prijzen zijn echt schandalig.
Mijn thinkpad was ook ordinair duur, maar geen gekke vragen als ik ZELF schade heb gemaakt; werd gewoon aan huis opgehaald, gerepareerd en teruggestuurd binnen 3 werkdagen en zonder rekening.
Kwestie van doek eroverheen en met een kleine, lichte hamer voorzichtig de deuk eruit slaan. Dit garandeert echter wel dat je geen garantie meer hebt. Voordeel is wel dat je weer een mooi sluitende MacBook Pro hebt als je alles goed doet.
en jij denkt dat je nog wel garantie hebt als de zegel niet verbroken is, maar er een enorme deuk in de case zit; das al standaard een no-go.
[
Voor 38% gewijzigd door
Seesar op 01-03-2011 20:14
]