Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DRM van WMV halen. (legaal)

Pagina: 1
Acties:

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:55
Beste,

Ten eerste wil ik even benadrukken dat dit geen manier is om illegaal DRM van bestanden af te halen.

Nu mijn verhaal, ik heb een flink aantal jaren geleden op mijn oude pc een virus gehad dat op enkele wmv bestanden een drm zette. Dus als ik de wmv start dat die dan een schermpje opent met het ophalen van media rechten en vervolgens doorlinkt naar een of andere vage website.

Nu heb ik de harde schijf hiervan vandaag in mijn pc geprikt om te kijken of er nog wat opstond. Hierbij kwam ik de oude filmpjes tegen (zelf gemaakt overigens, homevideo's) en wil deze graag nog eens bekijken. Helaas zit de drm er nog steeds op tot mijn grote ergernis. Mijn huidige virusscanner heeft gelukkig wel direct korte metten gemaakt met het virus.

Nu is mijn vraag, is er software welke betrouwbaar en (legaal) deze drm van mijn video kan afhalen? Ik heb wat gezocht op google en kom helaas alleen maar onbetrouwbare programma's tegen.

Ik wil best betalen voor (goede) software hiervoor. Aangezien het filmpjes zijn van feestjes etc. van jaren terug hebben deze nog enkele emotionele waarde. Hierbij wil ik graag nogmaals benadrukken dat het niet om illegaal gedownloade films oid. gaat.

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 11:13

Twarp

just grin...

Je kan een old school player(pre drm) gebruiken om deze filmpjes te laden en in een ander format terug zetten.

Werkt helaas niet bij alle type formats.

Meh ...

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Zit hier wat bij ? eerste hit op google btw
http://www.iskysoft.com/article/remove-wmv-protection.html

[ Voor 41% gewijzigd door Fish op 28-02-2011 17:06 ]

Iperf

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Valt de DRM niet weg als je gewoon converteert naar een ander formaat of verknoeit de DRM dan het beeld?

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:55
@ Twarp:

Ik ga eens zoeken, bedankt voor de tip.

@fish:

Die heb ik geprobeerd, maar die werkt niet. Zodra ik wil converteren opent zich de DRM pop-up.

@YellowOnline

Ik heb het met enkele programma's geprobeerd, maar steeds bij het converteren opent zich die pop-up.

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:29
Ik zoek hier nog steeds een oplossing voor ICM RTL XL.
Dus het downloaden van materiaal waar DRM aan gekoppeld is (legaal).

Is hier inmiddels een applicatie voor beschikbaar?
Pagina: 1