Op mijn werkcomputer heb ik linux (debian) draaien met (meestal) Gnome. Een prima Xserver met een erg fijne feature: multiple deskopts. Hierdoor kan je meerdere desktops tegelijk naast elkaar gebruiken en met een toetsencombinatie snel wisselen van desktop.
Hiermee kan bijvoorbeeld op desktop 1 lekker browsen en op de ander iets office-gerelateerd doen zonder dat je telkens moet switchen van applicatie. Erg handig dus.
Nu ben ik voor Windows 7 (Home Premium) naar iets vergelijksbaars op zoek en kwam uit op software zoals Crystal Desktop en Virtual Desktop Assistant, allemaal betaalde software. Het liefste gebruik ik freeware (blijf een Nederlander
) maar als er geen goede freeware beschikbaar is wil ik ook best iets kopen. Echter ben ik voor de aanschaf van de software erg benieuwd of mensen ervaring met zulke programma's hebben en wat ze er van vinden. Omdat het erg de werking van je GUI aanpast wil ik liever geen miskoop doen.
Hiermee kan bijvoorbeeld op desktop 1 lekker browsen en op de ander iets office-gerelateerd doen zonder dat je telkens moet switchen van applicatie. Erg handig dus.
Nu ben ik voor Windows 7 (Home Premium) naar iets vergelijksbaars op zoek en kwam uit op software zoals Crystal Desktop en Virtual Desktop Assistant, allemaal betaalde software. Het liefste gebruik ik freeware (blijf een Nederlander
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work