Ik ben van plan binnenkort een nieuw gordijn aan te schaffen, het ding wat ik nu heb laat te veel licht door. Wat voor gordijn kan ik wat geluidskwaliteit betreft het beste kopen, een dik, veel absorberend geval of juist een weinig absorberende? Of is dat een persoonlijke keus? En zouden ze van 't plafond tot de vloer moeten of van het plafond tot net onder het raam?
't Raam zit aan de rechterkant van m'n kamer (ervanuitgaande dat m'n boxen tegen de achterwand staan). Als ik voor dikke gordijnen kies, zou het dan ook verstandig zijn om de linker kant van m'n kamer van iets absorberends (zoals vloerbedekking) te voorzien?
Ik hoop dat er mensen zijn die me een duidelijk, gemotiveerd antwoord kunnen geven. B.V.D.
't Raam zit aan de rechterkant van m'n kamer (ervanuitgaande dat m'n boxen tegen de achterwand staan). Als ik voor dikke gordijnen kies, zou het dan ook verstandig zijn om de linker kant van m'n kamer van iets absorberends (zoals vloerbedekking) te voorzien?
Ik hoop dat er mensen zijn die me een duidelijk, gemotiveerd antwoord kunnen geven. B.V.D.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter