Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

outlook agenda delen rechten

Pagina: 1
Acties:

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 16:00
Hallo,

Ik heb een outlook agenda op mijn webdav server gepubliceerd.
Alle outlook gebruikers kunnen deze ook toevoegen en mijn afspraken lezen.
Maar nu komt het, ik wil dat alle gebruikers de agenda kunnen wijzigen dus dingen toevoegen en veranderen.
Nu kunnen ze wel de bestaande afspraken wijzigen (en dan krijg ik een mail of ik dat wil toestaan ja of nee), maar ik wil dat iedereen gewoon kan wijzigen en toevoegen zonder dat ik dat per mail steeds moet toestaan.

Ik kan op de pc waar de agenda van is ook niet de share machtigingen wijzigen, deze optie is bij mij grijs.
Afbeeldingslocatie: http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/02/28/59542f3e1c51d9430101dc1e3af636d5/naamloos.JPG

op de webdav server heeft iedereen rechten genoeg, want ik kan met elke pc een agenda publiceren en ophalen.

iemand een idee?

m.v.g
Wim

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Zijn dit ook echt afspraken of vergaderverzoeken? Het verschil zit hem in dag jij de enige bent bij een afspraak en dat een vergaderverzoek nog andere personen toegevoegd zijn. In dat laatse geval is het normaal dat je de veranderingen moet bevestigen.

Dat de sharemachtigingen opties uitgeschakeld staan is ook normaal aangezien dat alleen voor Exchange accounts werkt. Machtigingen voor webdav gepubliceerde agenda's moet je instellen op de webdav server. Je hebt meer opties (online) wanneer je het publiceerd naar Office.com

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 16:00
dit zijn echte afspraken geen vergaderverzoeken.
dus wat je wilt zeggen is dat ik beter de boel via office online kan gaan delen?
want een exchange opzetten voor 1 agenda lijkt me ook wat overdreven

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.