Vloer speakers voor alles,maar slechts 65cm

Pagina: 1
Acties:

• sdr-computer
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik ben al maanden bezig met het zoeken naar een speakerset die voldoen aan mijn maat staven.
Ik wil de volgende receiver aanschaffen, Onkyo TX-SR608 ,puur vanwege de goede gebruikers ervaringen op kieskeurig
Net als de 42LE5500 die ik ook net heb aangeschaft.Maar dat terzijde.

Allereerst wil ik vermelden dat ik hier een topic tegen kwam die over Klipsch Synergy F2 speakerset.
En dit sprak mij heel erg aan.
Zoveel goede dingen vind je niet snel in een speaker.En de prijs is ook heel goed te doen, 190euro per set.

Maar helaas kan ik deze speakers niet bij plaatsen omdat ik ze op een tv kast moet zetten, en dan komen ze ruim 30cm boven het lcd scherm uit.
Naast de kast neerzetten kan niet omdat ik geen ruimte meer heb.

Ik ben nu dus op zoek naar een stel speakers die ongeveer 65 tot 70cm hoog zijn.
Ze moeten daarbij een breedte hebben van ongveer 20 cm en voldoende bass hebben , omdat ik ook geen subwoofer wil hebben en ook niet kan plaatsen.

Ook kwam ik dit setje nog tegen bij bcc voor 275 euro.De subwoofer kan ik heel misschien in de kast verwerken of eronder neerleggen.
BOSE Acoustimass® 3 Black MK IV
Afbeeldingslocatie: http://i.soundandvision.co.uk/products/bose/acoustimass-3-mk-iv-b_xl.jpg

Welke kenner op het gebied van speakers kan of wil mij helpen

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09-2025

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Wat is nu A. het probleem, dat de boxen wat uitsteken?
B. je wil speakers van 65-70 cm en dan post je een 2.1 setje met satellites en een sub? wat heb je al gezocht/gevonden, wat is het budget, wat doe je er vooral mee en waarvoor wil je advies?
zo even een paar puntjes die je waarschijnlijk beter eerst kan doen voordat je je veel te algemene vraag hier neerplempt...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:44
Kijk ook even verder naar reviews dan alleen kieskeurig.nl. Het zit nu eenmaal in de mens om zijn eigen aankoop goed te beoordelen, anders had hij/zij wel iets anders gekocht.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:50

FeaR

In GoT we trust

Mja... snap de keuze sowieso niet echt. Je zoekt dus twee speakers maar je koopt wel een meerkanaals surround receiver. Op zich zou een stereoversterker beter zijn, maar goed er zijn redenen waarom je een receiver boven een stereoversterker verkiest. Maar de reden waarom de keuze op de receiver gevallen is vind ik wel héél apart! Omdat deze op Kieskeurig goed uit de test komt!?! Die cijfers op Kieskeurig zeggen niets, maar dan ook echt niets. Mensen de na één dag gebruik het apparaat al een 10 geven voor duurzaamheid; mensen die apparaten een onvoldoende geven omdat het te veel aansluitingen heeft; en ga zo maar door. Kieskeurig is leuk om snel een prijs op te zoeken en bij sommige apparaten om specificaties te vergelijken, maar meer ook niet.

Verder sluit ik me aan bij mijn SouLLeSSportal betreffende de speakers die je zoekt...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:04

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Als het om speakers bij je TV gaat, overweeg dan eens een soundbar.

Wise enough to play the fool

• sdr-computer
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Bedankt voor de reacties.
Ik ga wel verder met mijn speurtocht.

Er hoeft verder niet meer gereageerd te worden want ik weet genoeg.

[ Voor 35% gewijzigd door sdr-computer op 28-02-2011 14:30 ]

Pagina: 1