Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn Amilo W7 geinstalleerd, Geforce 8600M GS werkt niet. Kom niet verder dan de standaard VGA driver. De drivers van Geforce en Fujitsu werken niet. Heeft iemand een idee welke driver(s) ik zou kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

[search=laptop video drivers] kan je mee beginnen, dan zul je ook ongetwijfeld tegenkomen dat laptop videodrivers nog wel eens specifiek op de combinatie kaart & beeldscherm zijn aangepast.

Er zijn customized drivers te vinden die afgeleid zijn van de standaard drivers van de fabrikanten (Nvidia levert zelf geen laptopdrivers).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook Windows 7 op mijn Xa2528 staan.

Mijn specs zijn hetzelfde geloof ik, en ik heb alle drivers van de siemens site. Wat ik niet kon vinden heb ik via google gevonden. Bij mij is alles goed ;)

Flauwe woordspelletjes mag je ergens anders doen.

[ Voor 12% gewijzigd door alt-92 op 24-03-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:24

D4NG3R

kiwi

:)

Deze heb je dus al geprobeerd?
http://www.nvidia.co.uk/o...66.58-whql-driver-uk.html
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:19:
Ik heb sinds kort ook Windood 7 op mijn Xa2528 staan.

Mijn specs zijn hetzelfde geloof ik, en ik heb alle drivers van de siemens site. Wat ik niet kon vinden heb ik via google gevonden. Bij mij is alles goed ;)
offtopic:
Het heet Windows, het word hier op T.net niet gewaardeerd als je termen als Windood of Linsux gebruikt..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tikfout.. O-)
Ik snap m, zal het niet meer doen. Btw, Linsux kende ik niet nog >:)

Ik zal even kijken wat ik heb draaien nu.

Specs van mijn laptop:

AMD Turion X2 Mobile Technology TL-60 2.00 GHz
3GB Ram
64 bits besturingssysteem (windows 7 ultimate)
NVIDIA GeForce 8600M GS
Realtek High Defenition Audio
Generic Bluetooth Radio

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ik ga mijn Fujitsu Siemens Amilo xa2528 verkopen, dus even net een nette clean install gedaan, MAAR nu ben ik dus de drivers kwijt. De vorige keer had ik ze allemaal gevonden (in mei 2011). Maar nu kan ik ze via google niet vinden voor Windows 7.

Iemand die ze inmiddels wel al gevonden heeft of weet hoe je er aan bent gekomen? Ik meen dat ik toen een zip bestand had gevonden waar ze allemaal instonden..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Pagina: 1