Toon posts:

Stevig systeem wil graag feedback en verbeterpunten

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo lieve Tweakertjes :D

Ik heb onlangs overwegen om een nieuwe pc te gaan kopen, dus heb ik samen met wat vrienden een leuke pc samengesteld. Alleen zou ik graag weten of het een goeie setup is, of hij nog beter kan of het overkill is.

Voor het Mobo heb ik gekozen voor de
ASRock P67 Transformer iP67, SATA600 RAID, USB3.0

Omdat hij de i7 ondersteund een PCE express slot heeft en word aangeraden voor de i7

De processor de i7 2600k (omdat ik de komende tijd geen nieuwe processor wil kopen)
Intel Core i7 2600 3.40GHz 8MB Box

Hier gaat overigens de scythe mugen rev 2 b op

De grafische kaart
Gigabyte Videokaart PCI-e GeForce GTX560 Ti SO 1GB 2xDVI/HDMI

Omdat de gigabyte verrassend goed uit de testen van afgelopen week kwamen

Voor voeding
Cooler Master Voeding GX-750W 750W

Omdat 750 voldoende is (naar mijn weten)

Werkgeheugen
Kingston 2x2GB, DDR3, PC12800, CL7, HyperX, XMP

Ik weet niet waarom ik hiervoor het gekozen, maar ik denk dat het voldoende moet zijn (later zou ik het nog kunnen uitbreiden)

Een harde schijf en kast heb ik zelf nog.

Nou zou ik graag wat verbeterpunten en of tips willen hebben over deze setup, aangezien de laatste keer dat ik een setup heb gemaakt het weer 6 jaar geleden was 8)7

Ik hoop niet dat ik het in het verkeerde forum heb geplaatst, omdat ik niet zoveel op het forum zwerf. Maar dat hoor ik ook vast wel van jullie.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:31

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hallo lieve Boren,

Dit soort topics zijn niet toegestaan op ons forum. Je kunt uiteraard wel hulp bij het samenstellen van je systeem krijgen, maar daar hebben we speciale topics voor. Lees CSL beleid en *LET OP* - Wat moet ik kopen voor meer informatie :)

Dit topic is gesloten.