iPod touch (oude generatie) of Archos 32 kopen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keisers
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-05 11:36
Hallo,

Ik ben opzoek naar een apparaat voor mijn dagelijkse multimedia voor onderweg, natuurlijk denk je dan snel aan een smartphone, hier heb ik het geld niet voor. Nu kom je snel terecht bij de ipod touch, echter vind ik de nieuwe generatie erg duur. Nu vroeg ik me de volgende dingen af:

Is de ipod touch (3e generatie) ook nog nieuw te koop?
Is een apparaat , zo als de Archos 32 (android), niet een vergelijkbaar apparaat, of heeft de ipod toch meer klasse?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:16
3e gen. Ipod touch is bij de grote winkels niet meer te koop, je zou nog kunnen kijken in de PW of je daar nog een winkel vind. Anders Marktplaats afstruinen, wss zat.

Klasse, als je precies daarvoor gaat? verdiep je even in de archos 32, wat deze wel en niet kan en hou dat naast een ipod touch, en beslis dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 08:30
Het is toch wel handig als je aangeeft wat je ermee wilt doen en wat je budget is. Overigens zullen de meeste mensen hier een iPod aanraden en natuurlijk niet zo snel een Android device.

Als je voor een iPod gaat, dan zou ik zoeken naar een tweedehands van de nieuwste generatie. Het hoge-resolutie scherm is namelijk een enorm verbetering t.o.v. de vorige generaties. Dat is een (kleine) meerprijs wel waard.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keisers
Oke, bedankt. ja mijn budget ligt rond de 150 euro. kan de 4g voor de rest nog veel meer? Klopt het dat een ipod touch geen sd-slot heeft? Als ik een ipod heb en ik zou het geheugen willen vergroten is dit dan wel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

keisers schreef op maandag 28 februari 2011 @ 17:02:
Oke, bedankt. ja mijn budget ligt rond de 150 euro. kan de 4g voor de rest nog veel meer? Klopt het dat een ipod touch geen sd-slot heeft? Als ik een ipod heb en ik zou het geheugen willen vergroten is dit dan wel mogelijk?
Heeft geen SD
Uitbreiden van het geheugen is dus niet mogelijk, of je moet heel erg gaan tweakeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:04
@TS, allerlei vragen die je zelf kan beantwoorden door een beetje initiatief te tonen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:38
geheugen uitbreiding via SD moet je ook niet willen. brengt alleen maar lag en incompatibiliteit met zich mee. de ipod heeft maximaal een geheugen van 64gb en dat kan je alleen bereiken met SDXC kaartjes die reteduur zijn. is dus niet erg handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Archos :Y
Beter gezegd: Android O+
Maar goed, kijk hier eens naar:
Koopwijzer Mobiel OS
Is ongeveer hetzelfde voor PMP's, zeker met Android en iOS.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keisers
Klopt het dat ik op deze Archos 32 weinig apps kan downloaden?

ik lees net dat je er wel zelf android market op kunt zetten.
zouden jullie een 2e hands ipod 3g 8GB voor rond de 120 euro kopen, of een Archos 32 8gb voor 140 euro?

[ Voor 58% gewijzigd door keisers op 01-03-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
keisers schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:25:
Klopt het dat ik op deze Archos 32 weinig apps kan downloaden?

ik lees net dat je er wel zelf android market op kunt zetten.
zouden jullie een 2e hands ipod 3g 8GB voor rond de 120 euro kopen, of een Archos 32 8gb voor 140 euro?
Dat hangt er echt vanaf welk OS je voorkeur heeft. De Archos 32 heeft een iets kleiner scherm, dat wel. Daar staat dan wel weer tegenover dat het Android is en een camera heeft. Als je houdt van poweruser spelen is de Archos zeker aan te raden. Maar ik ben niet onbevooroordeeld, ik zal eerlijk toegeven dat Android mijn absolute voorkeur heeft. Geen iOS restricties meer voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keisers
thijsje66 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:56:
[...]

Dat hangt er echt vanaf welk OS je voorkeur heeft. De Archos 32 heeft een iets kleiner scherm, dat wel. Daar staat dan wel weer tegenover dat het Android is en een camera heeft. Als je houdt van poweruser spelen is de Archos zeker aan te raden. Maar ik ben niet onbevooroordeeld, ik zal eerlijk toegeven dat Android mijn absolute voorkeur heeft. Geen iOS restricties meer voor mij :)
ik ben ook al bezig geweest android op mijn Samsung jet te installeren, en ik moet zeggen dat het er gelikt uit ziet! Ik las dat je op de archos speler android market kan installeren, als ik dat heb is het dan eigelijk een smartphone( zonder bellen,smsen etc, en overal internet)?

Er is ook nog een Archos 43, met onderandere een groter beeldscherm en meer opslag geheugen; pricewatch , denken jullie dat het het waard is om deze te kopen ipv de Archos 32? Of zouden jullie dan gelijk voor de ipod touch 4g 8Gb gaan?

[ Voor 16% gewijzigd door keisers op 01-03-2011 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
keisers schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:05:
[...]

ik ben ook al bezig geweest android op mijn Samsung jet te installeren, en ik moet zeggen dat het er gelikt uit ziet! Ik las dat je op de archos speler android market kan installeren, als ik dat heb is het dan eigelijk een smartphone( zonder bellen,smsen etc, en overal internet)?

Er is ook nog een Archos 43, met onderandere een groter beeldscherm en meer opslag geheugen; pricewatch , denken jullie dat het het waard is om deze te kopen ipv de Archos 32? Of zouden jullie dan gelijk voor de ipod touch 4g 8Gb gaan?
Kijk, nu is het een heel ander verhaal. Wil je een groot scherm, of houd je daar niet van? De prijs/kwaliteit verhouding is bij de Archos PMP's wel een stuk groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keisers
thijsje66 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 20:02:
[...]

Kijk, nu is het een heel ander verhaal. Wil je een groot scherm, of houd je daar niet van? De prijs/kwaliteit verhouding is bij de Archos PMP's wel een stuk groter.
Nou, heeft iemand ervaring met deze afmetingen? mij lijkt de 3,2 inch net iets te klein, maar wordt de 4,3 niet iets te groot voor je broekzak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
keisers schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:16:
[...]

Nou, heeft iemand ervaring met deze afmetingen? mij lijkt de 3,2 inch net iets te klein, maar wordt de 4,3 niet iets te groot voor je broekzak?
4.3 Inch past prima, ik heb en tijdje de HD2 en de Desire HD gehad, dat past (tenzij je skinny jeans draagt ;) ) prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

keisers schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:16:
[...]
Ik heb de 32. Ideaal ding. Alleen als ik het opnieuw zou moeten doen zou ik voor de 43 gaan. Net wat leuker scherm, hdmi, en geluid zonder oordopjes.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keisers
disjfa schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:21:
[...]

Ik heb de 32. Ideaal ding. Alleen als ik het opnieuw zou moeten doen zou ik voor de 43 gaan. Net wat leuker scherm, hdmi, en geluid zonder oordopjes.
oke, ben jij qua android wel helemaal tevreden? heb jij ook android market er op geinstalleerd? welke apps heb je? en wat denk je van de accuduur?
Pagina: 1