Een klant van ons is op zoek naar een TomTom waarmee je dus kunt navigeren maar ook kunt zien waar de bus op dit moment rijdt en een soort van rittenregistratie kunt bijhouden.Nu heeft TomTom wel zo'n apparaat, maar dat is een vrij dure oplossing voor slechts 1 bus. Nu zat ik zelf te denken aan een Android tablet met 3G en GPS zoals een Galaxy Tab. De vragen die ik heb zijn:
Kan een Galaxy tab (of ander tablet) dit?
Bestaat er een app die eenvoudig ritten kan registreren (ik kan zelf niets vinden in de Market) ?
Gisteren heb ik geëxperimenteerd met My Tracks, maar ik zoek er 1 waar je een log krijgt waar je rijdt en stilstaat (bij voorkeur met postcode of straatnaam voor de registratie), en ook hoe lang. Latitude lijkt me een eenvoudige oplossing om te zien waar het voertuig op dit moment is.
Ben benieuwd of er een Android oplossing is.
Kan een Galaxy tab (of ander tablet) dit?
Bestaat er een app die eenvoudig ritten kan registreren (ik kan zelf niets vinden in de Market) ?
Gisteren heb ik geëxperimenteerd met My Tracks, maar ik zoek er 1 waar je een log krijgt waar je rijdt en stilstaat (bij voorkeur met postcode of straatnaam voor de registratie), en ook hoe lang. Latitude lijkt me een eenvoudige oplossing om te zien waar het voertuig op dit moment is.
Ben benieuwd of er een Android oplossing is.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw